Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Anoniem schreef:tuurlijk kun je mennen met een draver !
ze kunnen toch ook met een sulky op de baan lopen ? waarom dan niet met een gewoon karretje ? Ik zeg gewoon doen !
(maar kijk wel in het begin uit dat ze niet heeel erg hard gaat draven, want dat is haar immers aangeleerd toen ze wat jonger was)
Anoniem schreef:tuurlijk kun je mennen met een draver !
ze kunnen toch ook met een sulky op de baan lopen ? waarom dan niet met een gewoon karretje ? Ik zeg gewoon doen !
(maar kijk wel in het begin uit dat ze niet heeel erg hard gaat draven, want dat is haar immers aangeleerd toen ze wat jonger was)
Echwel schreef:Anoniem schreef:tuurlijk kun je mennen met een draver !
Het is niet gewoon zomaar met een karretje lopen hoor.
Op de drafbaan moeten ze hard, voor de wagen bestuurbaar en gedoceerd tempo lopen..
Begin eens met lange lijnen,rustig de FAQ WIKI enz doorlezen, tuig omdoen met broek want ook dat is anders en kom dan nog eens rustig vragen
Anoniem schreef:iertje2valen schreef:Ik was zo wie zo van plan om het niet alleen te doen hoor! Ben veel te bang om wat verkeerd te doen, en dat ze daarna verpest is.
oke ! nouja het begin kun je makkelijk zelf maken (aangezien je paard het waarschijnlijk allemaal nog wel kent)
WendyBZ schreef:Ga eerst eens na bij de trainer hoe het paard was voor de kar. Voor hetzelfde geld is ie levensgevaarlijk en slaat ie naar alles wat erachter zit en is ie daarom verkocht als rijpaard.
Echwel schreef:[Lieve schat nogmaals, het paard kent het mennen nog helemaal niet heeft nooit een echt tuig omgehad er is alleen mee gekoersd, dit is heel anders dan mennen..
Lees mijn eerdere bericht even lees je in en dan vragen stellen...
.
)
!