draver welsh k

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Missbambie

draver welsh k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-09 12:35

Iemand weleens gehoord van een draver dat een welsh K is ik heb vaag gehoord dat die de groote van het paard is wie kan me hier iets over vertellen? ben erg benieuwd

Woogy

Re: draver welsh k

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 17:57

Welsh k is veelal een kruising tussen welshen en andere rassen. Geloof dat er een bepaalde procent welsh in moet zitten om erkend te worden.
Je zal denk ik een beter antwoord krijgen bij het welsh forum. Een draver is een draver Knipoog

ziyadah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 20:16

Met 'Welsh K' duid je niet aan dat een paard een bepaalde grootte heeft. Volgensmij is het onderdeel van het ras Welsh, maar als je dat zeker wilt weten moet je het inderdaad even bij het Welsh forum vragen. Een draver kan iniedergeval geen Welsh K zijn. Knipoog

Missbambie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-09 21:45

Woogy schreef:
Welsh k is veelal een kruising tussen welshen en andere rassen. Geloof dat er een bepaalde procent welsh in moet zitten om erkend te worden.
Je zal denk ik een beter antwoord krijgen bij het welsh forum. Een draver is een draver Knipoog

dat zou je denken dat een draver een draver is ik heb er zelf ook nog nooit over gehoord vandaar die vrouw of er ook een benoeming is voor een welsh k ik ken de orlov draver, franse draver ect ect maar een welsh k heb ik nog nooit van gehoord ook ziet de pony er niet uit als een draver veel te klein en te breed gebouwd

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:49

nogmaals een welsh k is een welsh die groter is dan de gemiddelden, waarom? omdat deze meestal gekruist is met andere rassen.

Missbambie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-09 10:54

Woogy schreef:
nogmaals een welsh k is een welsh die groter is dan de gemiddelden, waarom? omdat deze meestal gekruist is met andere rassen.

dus het zou wel een kruizing draver welsh kunnen zijn

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 17:59

dat zou wel kunnen