hij is 3,5 jr en ik heb hem nu een jaar,
hij staat sinds een paar maandjes voor de kar,
dat gaat erg goed

ik heb nog maar 2 foto's, zondag ga ik nieuwe foto's maken

x Sharena & Nero
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

marleen_88 schreef:Leuke pony!
Maar zo aan de foto's te zien mag de broek wel iets zakken.
Waarom heb je voor dit bit gekozen? En niet voor een liverpool met losse scharen?

suleilitha schreef:Leuk diertje!!!
Met dit bitje is voor een dergelijke pony niks mis
Broekje lijkt inderdaad wat hoog te zitten maar kan ik vanaf een foto niet goed beoordelen.
Veel plezier met je pony en je kar!

Divine schreef:Mooie pony zeg, wat is het voor ras? (Hij heeft veel weg van mijn Dartmoor, maar ik kan op de foto niet inschatten hoe hoog ie is...)
De broek kun je wel laten inkorten hoor. Als je dit door een tuigmaker laat doen is ie net zo stevig als voorheen. Als je em dan iets laat zakken en de broekriemen wat verder naar voren aan het lamoen vastmaakt, dan zit ie goed.
Het bit lijkt een gaatje hoger te moeten hangen, verder is dit een prima bit om mee te rijden.
Mooi plaatje zo, ziet er al goed uit!

Divine schreef:1.20 m, dan zou het heel goed kunnen dat ie een flinke scheut Dartmoor-bloed heeft. Heb je misschien een duidelijke foto van zijn hoofd, zonder oogkleppen?
De mijne is 1.23 m, en als ik jouw pony zo zie staan, vind ik em echt heel veel van de mijne weg hebben.