parelli in belgië?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ChrlOtte

parelli in belgië?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-08 17:10

Halloo!!

Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar infromatie over Parelli en ik zou er ook graag mee beginnen.
Ik was al op de site van Eddy gekomen, en had daar ook al de gratis dvd aangevraagd. (http://www.parelli.nl)
Nu zou ik graag eens één of andere clinic bijwonen, maar aangezien ik in België woon, vroeg ik mij dus af of het hier ook wordt gedaan, worden hier ook clinics gehouden, evt. door andere mensen? Want ik krijg zo naderhand de indruk dat het hier helemaal niet zo bekend is, of misschien ben ik daar verkeerd in?.. Daarom wou ik dus vragen of er mensen zijn (uit belgië) die ervaring hebben met Parellicursussen e.d. hier in België.

Alvast bedankt!
Charlotte x.

Cassidy

Re: parelli in belgië?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 01:14

Bij mijn weten is Eddy Modde de enige officiele instructeur voor Parelli in Nederland en Belgie, al heb ik weleens gehoord dat er cursussen gegeven worden op de Parelli manier (door niet officieel gecertifieerde Parelli studenten).

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 19:44

ja hoor, hier worden ook cursussen georganiseerd. 4,5 en 6 april wordt er een cursus freestyle & fluidity gegeven in Geel (lichtaart) door Michael Grohmann, 3-sterreninstructeur van Oostenrijk.

Op de website http://www.pnh.be, de website van booking office vlaanderen, vind je nog meer data van cursussen die gegeven worden door gecertificeerde instructeurs uit het buitenland.

liesbet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 19:28

willeke_nijs schreef:
ja hoor, hier worden ook cursussen georganiseerd. 4,5 en 6 april wordt er een cursus freestyle & fluidity gegeven in Geel (lichtaart) door Michael Grohmann, 3-sterreninstructeur van Oostenrijk.

En alle info vind je op www.kompleto.be !

lizatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:31

Hi, ik was er ook juist naartoe op zoek. (Ik woon ook in België) Even lezen Tong uitsteken

liesbet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 20:08

Lizatje dan is een aanrader zeker de Winter-play-day van nu zondag, alle info vind je ook op de site.

We hebben een aantal opdrachten gemaakt en het is de bedoeling dat iedere deelnemer dit doet met zijn paard.
Je kan ook gewoon als toeschouwer komen.

Wil je meer info? PB me maar!

groeten,
Liesbet

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 21:40

In Vlaanderen zit ook een Parelli Booking Office: www.pnh.be

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 22:27

Ja, Eddy doet zowel Belgie als Nederland.
Ook de talen trouwens, hij switcht moeiteloos over. Geniaal om te horen :D