wie heefd er al level 3 van parelli?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

nooralie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-08 18:27

en hoe lang waren jullie er mee bezig?
gaan jullie nog verder?
les geven en dat soort dingen

dorientjuh

Re: wie heefd er al level 3 van parelli?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 15:49

Ik geloof dat er in Nederland maar iets van drie mensen heeft die level 3 of hoger zijn. Maar tegenwoordig werkt Parelli niet meer met de level pakketten, maar met de Parelli Patterns. Lachen

Alicia2u

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 09:15

Ik werk aan mn level 3 op het moment. We zijn al een heel eind, maar de vliegende wissels willen nog niet lukken en ik wil het niet overhaasten. Volgens de nieuwe 'audities' zijn we al over de helft. ik heb echter geen ambitie om officieel mn assessment te doen.

ik help wel eens wat mensen in de buurt als ze daarom vragen.

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 01:58

dorientjuh schreef:
Ik geloof dat er in Nederland maar iets van drie mensen heeft die level 3 of hoger zijn.

Officieel misschien, maar meerdere L3-waardige horsemen Knipoog
Lesgeven onder de naam van Parelli mag overigens alleen nadat je het programma voor Professionals met succes hebt afgerond. Tot op heden is dat in NL alleen Eddy Modde.

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 08:53

Ja, officiele heb ik het ook over. Lachen

Alicia2u

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 11:46

Als je officieel level 3 wil zijn moet je je video naar amerika opsturen. Vind ik toch wel heel veel moeite. Voor mij is het genoeg als ik het zelf weet, ik hoef niet zo nodig erkenning van anderen, ik doe dit voor mezelf! en ik vind het dan ook prettig dat parelli je daar de ruimte voor geeft.

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 12:06

Het mooie van een officieel assessment doen, is dat je ook werkelijk de moeite moet doen om alles te filmen en je er dan juist achter komt waar je 'gaten' zitten. Niet eens door de beoordeling, maar door het filmen zelf. En dat stimuleert weer om die gaten te gaan vullen, in plaats van verder gaan met alles wat al goed ging Lachen
Mensen die van zichzelf zeggen dat ze een bepaald level zijn, zonder ooit een cursus of examen gedaan te hebben, daar geloof ik eerlijk gezegd niet zo veel van... Erg leuk als je dat van jezelf vind hoor, maar zet het dan niet op internet.

Maargoed, officieel zijn er een heel klein aantal mensen L3 gecertificeerd. Met de nieuwe assessments en nieuwe manier van examen doen komen er vast een aantal bij!

lovelance

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 12:13

Ben het met bovenstaande eens.

Volgens mij is er wel nog een Nederlander bezig om les te mogen geven, tenminste, als ik dit goed begrepen heb..

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 12:44

lovelance schreef:
Ben het met bovenstaande eens.

Volgens mij is er wel nog een Nederlander bezig om les te mogen geven, tenminste, als ik dit goed begrepen heb..

Klopt Lachen