Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Wendy schreef:Het zou best een aardige site kunnen zijn als de eigenaresse zichzelf niet zo ontzettend ophemelde. Net zoals sommige NH'ers ook doen trouwens.
De hele manier van schrijven op de site ontneemt bij mij de zin om er verder in te lezen, terwijl ze vast wel wat goeds te melden heeft.
Verder is het heel makkelijk om zomaar vanalles af te kraken zonder zelf een duidelijke alternatieve visie en oplossingen te leveren

ikke schreef:Die "alternatieve" visie geeft ze wel degelijk. Dat haar visie niet in jouw straatje past, is jouw probleem, niet dat van haar.

Arabesk schreef:
Arabesk schreef:het verschil is dat ík wel onderbouwd beargumenteer en zij niet
Gipsylover schreef:Sorry, vind het niet zo'n fijne site.

Sin schreef:Gipsylover schreef:Sorry, vind het niet zo'n fijne site.
En qua web"design" alleen al.... pokke lelijk
De inhoud was ik snel beu...
ikke schreef:Sin schreef:
En qua web"design" alleen al.... pokke lelijk
Zegt meer over de lezer dan de schrijver.............
ikke schreef:Sin schreef:En qua web"design" alleen al.... pokke lelijk
Zegt meer over de lezer dan de schrijver.............
ikke schreef:Arabesk schreef:het verschil is dat ík wel onderbouwd beargumenteer en zij niet
Punt is dat ik jouw argumenten even simpel afschiet als dat jij ze opvoert.
Er bestaan namelijk geen argumenten voor de hele groep, alleen argumenten voor het individu. Die fout maak jij net zo hard als het gros hier op Bokt, in de NH- wereld EN in de traditionele wereld.
ponyzotje schreef:ikke schreef:Punt is dat ik jouw argumenten even simpel afschiet als dat jij ze opvoert.
Er bestaan namelijk geen argumenten voor de hele groep, alleen argumenten voor het individu. Die fout maak jij net zo hard als het gros hier op Bokt, in de NH- wereld EN in de traditionele wereld.
Klopt, maar zo'n site kan wel iet of wat ontnuchterend werken imo.
Al gaat zij er vrij rebels tegenin en inderdaad, vrij ongenuanceerd.