Arwen-Quenya is mijn 3.5 jarige Tinker ( v: Glen King Hill van de Bonte Parels), en sinds februari onder het zadel.
Mamma Lowara loopt op dit moment L2 dressuur, maar begint moeite te krijgen met de oefeningen ivm haar bouw en gangen.
Dochter Arwen is dus echt mijn hoop op de toekomst om het wat hogerop te zoeken. ( ehm... over een paar jaar dan he
) Op dit moment hebben we 2 wedstrijdjes in de B gestart, gewoon lekker om te wennen.
ze zal deze winter nog 2X starten, en daarna even een tijdje boscrossen en clublesjes rijden om de boel wat sterker te maken en haar alles te laten bezinken.
We rijden gemiddeld 2X per week, waarvan 1X een clubles of een half uurtje prive les.
Arwen heb ik vandaag eens aan de longe gedaan om haar te laten wennen aan bijzet teugels tijdens het longeren.
dit is de derde keer dat ze ze om heeft, en ik ben extreem tevreden hoe ze erop reageert.
er zit een veiligheids systeem in met klitteband, dus zodra er echt druk op komt te staan, schiet het bij het hoofd los ( zachtjes hoor
). tot nu toe bij maar trouwens nog geen enkele keer gebeurt, ze is echt lekker aan het kauwen geweest, zelfs in de "moeilijke" galop

dit was Arwen trouwens in Februari

hallo! Ik ben Arwen, en zie er nu zo uit

en mijn intelligentie komt niet altijd goed naar voren

Kijk.. eerst even lekker stappen, dan transformeer ik in een hele brave en slimme Tinkerdame

en soms.. ben ik hard aan het nadenken om onder het werk uit te komen

maar als m'n baasje me weer tot orde roept, doe ik alles heeeel lief hoor

eeeeeehn Rek en strek die voorbeentjes

een zeer creatief drafmoment?

en lekker de cooling down

en natuurlijk hebben we de andere kant ook gedaan

beetje donkere foto's, maar vooral voor bekenden erg leuk om m'n kleine momster eens in actie te zien