Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

aeolusnr1 schreef:waarschijnlijk is er gewoon niks mis met je paard, wat er wel mis is, is dat je paard je niet als leider ziet en dat er een heel duidelijk comunicatieprobleem is met je paard.
Een paard spreekt geen nederlands en ook geen engels, dus zal jij paards moeten spreken.
ik stuur je nog een pb

onley schreef:aeolusnr1 schreef:waarschijnlijk is er gewoon niks mis met je paard, wat er wel mis is, is dat je paard je niet als leider ziet en dat er een heel duidelijk comunicatieprobleem is met je paard.
Een paard spreekt geen nederlands en ook geen engels, dus zal jij paards moeten spreken.
ik stuur je nog een pb
ze moet gewoon duidelijk zijn en niet paards gaan spreken
Hannii schreef:dankje wel voor de tip. ja gaat om het zelfde paard. dit probleem is gekomen na dat ik vorig jaar een ongeluk heb gehad en een half jaar niet op hem heb gereden maar een ander. zei liet alles toe. wat hij deed. soms denkt hij dat het nog wel eens kan. het probleem is als hij zo doet raak ik mijn kracht kwijt in mijn hannden en voeten.
Hannii schreef:dankje wel voor de tip. ja gaat om het zelfde paard. dit probleem is gekomen na dat ik vorig jaar een ongeluk heb gehad en een half jaar niet op hem heb gereden maar een ander. zei liet alles toe. wat hij deed. soms denkt hij dat het nog wel eens kan. het probleem is als hij zo doet raak ik mijn kracht kwijt in mijn hannden en voeten.
HannahFrouk schreef:Waarom nou altijd meteen zo doordrammen over dat leiderschap en klemzetten en zo. Leiderschap is ook duidelijk en rustig aangeven wat je bedoelt. ELK paard met een beetje pit komt omhoog aan de lounge als hij niet SNAPT wat er bedoeld wordt. Dus ik zou me eerst even afvragen: snapt hij je lichaamstaal uberhaupt wel.

Hannii schreef:bedankt voor de tips.
ik longeer hem in de bak op de kleine volte. ik zal vandaag met de tips werken en proberen om er een filmpje van te maken en hier op te zetten