Hij kan nu op commando een voetje optillen (zoals bij het hoevenkrabben), zijn voorbeen naar voren tillen (voorbode van de Spaanse pas), een zweep of ander voorwerp (aan)pakken en dit op commando weer afgeven en hij kan 'kusje' geven (zijn snoet op mijn wang drukken).
Ik vraag me af wat ik nog meer met hem kan doen.
Hij mag dus onder geen beding los of lopen waar hij wil en zijn achterbenen mogen niet belast worden (ik kan hem dus niet op het blok zetten of dat soort oefeningen)
EDIT: ik ben vergeten te zeggen dat ik 'ja' en 'nee' heb geprobeerd maar dat kwartje wil niet vallen en mijn paard wordt ronduit pissig dus die laat ik even liggen. Het moet leuk blijven
Ze is behoorlijk leergierig en heeft alles vrij snel door. Ik beloon haar met brokjes, maar dat ga ik nu maar afbouwen
Iedereen die haar box in komt, krijgt meteen een 'schud-show' en ruikt ze vervolgens aan je zakken "ja, waar is dat snoepje nou? Ik schud toch"
). Je hand aanraken. Links of rechts kijken. Shabrakje van zijn rug af pakken (of er juist opleggen, maar dat lijkt mij technisch gezien best lastig