Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) Ibalia schreef:Misschien is het ook een goed idee om het Koetsiersbewijs-bewijs te gaan halen.
Het wil niet zeggen dat je na het behalen ook goed kunt mennen maar je kent de grondbeginselen e.d. dan wel goed.
Het is net als autorijden. Je hebt je rijbewijs en dan moet je het echte rijden nog leren.
Weet je zeker dat je kennis goed betrouwbaar is voor dit karwei?? Als je hier niet zeker van bent dan zou ik naar iemand gaan met goed verstand van zaken. Als het een keertje fout gaat met je pony, is het niet zo eenvoudig om dit weer op te lossen..
Misschien heb ik het helemaal fout maar ik krijg de indruk dat je een beetje makkelijk denkt over het beleren..
Doe dit aub met iemand die echt weet hoe het moet en vaker dan 1 x een pony beleerd heeft.
Veel succes.
(misschien kun je ook iets duidelijker en met punten je vragen stellen, Het is wel lastig lezen op deze manier)
Max_en_Max schreef:[/quote] Goed hoor. Gewoon zo veel mogelijk om je heen blijven kijken. Leer je veel van. Met een cursus leer je veel. Gewoon de regeltjes en het basiswerk.ik ga denk ik zoiezo een mencursus volgen gewoon omdat dat veiliger is (denk ik?) en omdat de shet het ook moet leren. ik ben elke dag volop bezig met het zoeken van informatie voor mencursussen voor paard en ruiter....
ik kan het niet wijzigen

BlackDevils schreef:Goed hoor. Gewoon zo veel mogelijk om je heen blijven kijken. Leer je veel van. Met een cursus leer je veel. Gewoon de regeltjes en het basiswerk.Max_en_Max schreef:ik ga denk ik zoiezo een mencursus volgen gewoon omdat dat veiliger is (denk ik?) en omdat de shet het ook moet leren. ik ben elke dag volop bezig met het zoeken van informatie voor mencursussen voor paard en ruiter....
ik kan het niet wijzigen

[/quote]willemke schreef: