En is er nou ook nog iets speciaals als je voor januari lid word, of maakt dat niks uit? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En is er nou ook nog iets speciaals als je voor januari lid word, of maakt dat niks uit?
). Er is een zoekfunctie dus als je tegen een probleem oploopt kan je via de zoekfunctie het artikel of questions & answers opzoeken waar jij iets aan hebt. Bovendien kan je binnenkort enkel je assessments nog doen als je savvyclub lid bent. Ik verwacht niet dat de dollar ineens heel hoog gaat staan, vind het al bij al nog heel goed mee qua prijs.
Ik denk dat ik om ben.
Citaat:want de level pakketten komen op de website te staan
) en daar stond bijvoorbeeld op hoe je een left-brained introvert kon motiveren. En je zag het paard ook echt veranderen toen pat ermee speelde. Ik heb het op mijn lb-i toegepast en het werkte! En nog niet zo'n beetje! Ik heb ze nog nooit zo zien openbloeien! Mijn paard is héél zuur op benen, ze kan absoluut niet tegen druk, dat is ook iets héél typisch aan lb-i. Ook het feit dat ik in het verleden heb doorgereden terwijl ze een blokkade had speelt daar voor een groot deel in mee... maar laat ons zeggen dat ze de piste ook gewoon hééééééél saai vind. Nu na dat in het grondwerk toegepast te hebben, denk ik dat ik iets gevonden heb wat haar kan motiveren in het rijden. Ik ben van plan om als ik zaterdag (na 6 maanden stilstaan wegens een blessure aan mijn enkel, die ik overigens te danken heb aan die blokkade die zij had) een zadel ga proberen het safe te spelen en die point-to-point te doen. Zo heeft ze een doel voor ogen en als ik haar dan nog beloon met de grootste motivator voor een lb-i nl voedselbeloningen (jaja dat is toegestaan in parelli land), denk ik dat ik toch veilig een drafje kan doen van het ene object naar het andere.