Parelli Savvy Club Member worden: wat kost dat?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dorientjuh

Parelli Savvy Club Member worden: wat kost dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-08 16:10

Tja, ik kwam er niet helemaal uit via www.parelli.com . Maar ik denk dat iemand van bokt me hierbij vast kan helpen. Lachen En is er nou ook nog iets speciaals als je voor januari lid word, of maakt dat niks uit?

Alicia2u

Re: Parelli Savvy Club Member worden: wat kost dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 18:21

Het is 20$ per maand, dus afhankelijk van de koers kost het nu ongeveer 16 euro per maand. Ik gebruik een studentencreditcard van de postbank. Verder is het gewoon een kwestie van de formulieren invullen en dan krijg je vanzelf een mail en uiteindelijk het welkomstpakket.

Het is zeker de moeite waard!

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 12:09

Klopt, 15 à 16 euro per maand. Een paar maanden geleden wast zelfs maar 12 euro. Afhankelijk van hoe de wisselkoers staat op die dag dat het afgehouden wordt. Je kan normaal enkel met creditkaart lid worden. Als je zonder creditkaart lid wil worden moet je mailan naar parelli UK. Zij vragen je dan om elke maand een cheque op te sturen.

Meestal krijg je als je lid wordt wel een kado'tje erbij. Ik heb toen ik in augustus lid werd een mapje gehad waar ik m'n savvyclub dvd's kon insteken, een parelli agenda, een raamsticker (hangt op de achterruit van m'n auto nu), en een pin met het savvyclub logo die je op je kleding kan spelden. En natuurlijk een lidkaart met lidnr.

Buiten de gigantische kortingen kan je dan ook nog eens op de savvyclub website en forum waar een schat aan informatie staat!

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-08 12:12

Hm, klinkt toch vrij prijzig. Ik ben voorlopig nog niet door level 1 heen (ivm op het moment geen paard waarmee ik kan oefenen, binnenkort waarschijnlijk wel, maar dat is alleen in de weekenden), is het dan voor mij nu al zinvol om member te worden?

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 12:16

tuurlijk wel, want de level pakketten komen op de website te staan, bovendien kan je hulp vragen dmv het forum en het mail adres dat daarop staat, er staan een heleboel artikels op de website(goed voor 4 volle dikke mappen... Jaja ik ben zo gek geweest om dat allemaal uit te printen Haha! ). Er is een zoekfunctie dus als je tegen een probleem oploopt kan je via de zoekfunctie het artikel of questions & answers opzoeken waar jij iets aan hebt. Bovendien kan je binnenkort enkel je assessments nog doen als je savvyclub lid bent. Ik verwacht niet dat de dollar ineens heel hoog gaat staan, vind het al bij al nog heel goed mee qua prijs.

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 11:58

Kinkt als heel positief inderdaad. Haha! Ik denk dat ik om ben. Tong uitsteken

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 12:07

héhé hoop je vlug op het savvyclub forum tegen te komen dan Knipoog

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 12:10

Haha, ja. Heb alleen geen creditcard, dus ik moet even kijken of ik een dealtje kan sluiten met mijn ouders.

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 13:36

yeps, je kan met hun afspreken dat je maandelijks het bedrag dat afgehouden wordt van hun creditkaart op hun rekening stort ofzo. Je kan ook met meerdere personen lid worden van savvyclub. Zo kunnen je ouders ook een oogje int zeil houden als ze zich daar veiliger bij voelen.

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 20:23

Hartstikke leuk, doen!

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 22:30

Citaat:
want de level pakketten komen op de website te staan

Begrijp ik dat nu goed?
Kan me anders voorstellen dat mensen die dat eerder gekocht hebben zicht flink banketstaaf voelen...

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 22:35

yeps dat begrijp je goed... bwah banketstaaf voelen... Ik vind het nog altijd leuker om dvd's te bekijken vanuit mijn zetel ipv op mijn computer. Ik vind het dus helemaal niet erg dat ik mijn level pakketten gekocht heb. Heb daar zeker geen spijt van.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 22:38

Ik snap ook wel dat het waardevol is om ze te hebben hoor, maar kan me ook voorstellen dat je je een beetje bekocht voelt.

Misschien moet ik ook maar eens lid worden dan...

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 22:41

Er is nog veel meer informatie buiten dat dat savvyclub zo de moeite maakt. Ik van je bekocht voelen dat daar eigenlijk helemaal geen sprake van is. Maarja je moet het natuurlijk eerst zien om het te geloven. Ik stond ook altijd héél sceptisch tegenover die savvyclub in het verleden. Maar nu had 'k zoiets van: ach whatever, voor die 15 euro per maand! Je krijgt bovendien nog eens dvd's en een magazine thuis met nog een heleboel informatie in...

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 22:43

Ik ben geen fanatiek Parelli aanhanger, dat scheelt misschien ook wel, vind 15 euro/maand op zich best veel geld...
Ik pik wat dingen mee, geloof ook heilig in games enzo.
Bedankt voor de promotie ieg, je maakt me aan het twijfelen!

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 22:59

je kan ook altijd eens gaan kijken bij iemand die savvyclub member is hoe de website en het forum eruit zien, of de dvd's en het magazine eens inkijken. Dan kan je nog altijd beslissen.

In september kreeg 'k de dvd van september (ja logisch Haha!) en daar stond bijvoorbeeld op hoe je een left-brained introvert kon motiveren. En je zag het paard ook echt veranderen toen pat ermee speelde. Ik heb het op mijn lb-i toegepast en het werkte! En nog niet zo'n beetje! Ik heb ze nog nooit zo zien openbloeien! Mijn paard is héél zuur op benen, ze kan absoluut niet tegen druk, dat is ook iets héél typisch aan lb-i. Ook het feit dat ik in het verleden heb doorgereden terwijl ze een blokkade had speelt daar voor een groot deel in mee... maar laat ons zeggen dat ze de piste ook gewoon hééééééél saai vind. Nu na dat in het grondwerk toegepast te hebben, denk ik dat ik iets gevonden heb wat haar kan motiveren in het rijden. Ik ben van plan om als ik zaterdag (na 6 maanden stilstaan wegens een blessure aan mijn enkel, die ik overigens te danken heb aan die blokkade die zij had) een zadel ga proberen het safe te spelen en die point-to-point te doen. Zo heeft ze een doel voor ogen en als ik haar dan nog beloon met de grootste motivator voor een lb-i nl voedselbeloningen (jaja dat is toegestaan in parelli land), denk ik dat ik toch veilig een drafje kan doen van het ene object naar het andere.

Dat even als voorbeeld van hoe je de informatie op de savvyclub dvd's kan interpreteren.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 23:02

Bedankt voor je voorbeeld. Lachen

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 13:53

Geloof toch echt dat niet de complete pakketten online komen hoor. Ik begreep uit de informatie dat een gedeelte van de informatie op de website te vinden zou zijn in de vorm van artikelen en filmpjes.
Willeke, kun jij quoten waar je die informatie vandaan hebt? Ben wel benieuwd.

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 17:50

Ik zal thuis eens even zoeken. Ik dacht dat gelezen te hebben op het savvyclub forum (gepost door 1 van de mods dacht 'k)