Ik heb zelf 0,0 ervaring ermee, maar het leek me interessant/leuk/nuttig, dus ik dacht, waarom niet? Nu twee keer met mijn merrie gedaan, gewoon targetten en clickerwoord aanleren, tweede keer beginnetje gemaakt aan het targetten op commando te zetten("kom"). Nu komt het hoor, duizend en één vragen. Hoe nu verder? Ik heb dus écht weinig ervaring, en wil niets verpesten
Ik dacht aan hoofd laag vragen om mijn timing ed te verbeteren. Maar daarna weet ik het niet echt meer, is het te vroeg om dan al "echte" kunstjes te gaan leren? De bassis zit er wel een kléín beetje in, maar ik denk dat ik die even moet her-installeren
Is het slim om dat ook met clicker te doen? Ik bedoel, ik heb niet echt zin om iedere keer als ze meeloopt als ik het vraag, te belonen... Lijkt me ergens ook wel gewoon algemene opvoeding. Als ik targetten op commando zet, is dat dan alleen een ondersteuning in de zin van: Let op, je moet targetten! Of mag ze alleen targetten als ik commando geef, en niet als ik mijn hand gewoon ophoud?
Einde