Parellie lever 1 Zonder de cursus te kopen wel examen ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Wafel

Parellie lever 1 Zonder de cursus te kopen wel examen ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-08 10:23

Hey

Heb parellie level 1 nu thuis.

Wil verder gaan.... Maar moet je de orginele cursus hebben ? Om je examen video op te kunnen sturen ?

Level 2 koop ik in iedergeval, maar ik heb niet zo veel zin 1 ook te kopen. Terwijl ik die al heb.

Wafel
Laatst bijgewerkt door Wafel op 13-11-08 10:29, in het totaal 2 keer bewerkt

Kiwipitje

Re: Parellie lever 1 ZOnder de cursus te kopen wel examen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 10:26

Het zou wel helpen als je probeert wat netter Nederlands te schrijven want zo is je berichtje erg onduidelijk.

willeke_x

Re: Parellie lever 1 Zonder de cursus te kopen wel examen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 17:10

Je hoeft niet het origineel pakket thuis te hebben om je level 1 examen te kunnen afleggen. Maar ik dacht dat je vanaf januari wel savvyclub member moet zijn om officieel je level 1 te kunnen halen... Je kan op de savvyclub website de self assessments downloaden. Daarin staan de doelen die je moet kunnen om je level 1 te kunnen behalen. Je kan dat dan opnemen en opsturen naar een erkend parelli instructeur (vb eddy modde). Hij beoordeelt dat dan en beslist of je het haalt of onderdelen opnieuw moet doen.

Je kan ook bij eddy zelf op het einde van een level cursus je level officieel behalen.

Wafel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-08 06:40

willeke_nijs schreef:
Je hoeft niet het origineel pakket thuis te hebben om je level 1 examen te kunnen afleggen. Maar ik dacht dat je vanaf januari wel savvyclub member moet zijn om officieel je level 1 te kunnen halen... Je kan op de savvyclub website de self assessments downloaden. Daarin staan de doelen die je moet kunnen om je level 1 te kunnen behalen. Je kan dat dan opnemen en opsturen naar een erkend parelli instructeur (vb eddy modde). Hij beoordeelt dat dan en beslist of je het haalt of onderdelen opnieuw moet doen.

Je kan ook bij eddy zelf op het einde van een level cursus je level officieel behalen.

Thanks !!

Over een tijdje een video maken.

En door naar level 2 Cool

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 12:08

Ik zou ook proberen zo vlug mogenlijk door je level 1 heen te stromen. Je moet niet wachten tot na je video om al met level 2 te beginnen. Want level 1 is behoorlijk saai voor paarden en vanaf level 2 begin je ook echt te spelen met je paard en ga je pas werken aan verfijning.

Alicia2u

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 12:54

En als je het oude examen wilt doen moet je voor januari insturen. Daarna worden er namelijk nieuwe assessments (of auditions) ingevoerd en zul je dus andere taken moeten laten zien.

Wafel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-08 15:07

Wil ook zo snel mogelijk 1 afhebben. Kan ik meteen door naar 2.

Idd even zorge dat ik voor januari die vidio opstuur.