Quarters op de renbaan

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AnnebelleVD

Quarters op de renbaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-08 14:51

Goedemiddag allemaal, ik hoop dat iemand mij kan helpen met mijn brandende vraag.

Ik heb ooit eens gehoord dat er een dag is dat je met je quarter de renbaan op kan.
Is dit 1 speciale dag per jaar dat dit zo is?

Aangezien quarters de snelste schijnen te zijn op de kwart mijl, en mijn kleine quartertje dit volgens mij wel redelijk waarmaakt zou ik hem eens willen laten lopen.
Vork

zijn er mensen die hier ervaring mee hebben of dit al eens hebben gedaan?

hoop dat ik in juiste rubriek sta

Anoniem

Re: Quarters op de renbaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 14:52

met de pony rennen kan dat volgends mij Knipoog maar dat is maar 2x perjaar en daar kunnen geloof ik alle ponyrassen aan mee doen Knipoog

edit: even linkje naar het ponyrennen topic [DRS] ponyrennen Duindigt

AnnebelleVD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-08 15:29

@ nini_roosje: Bedankt voor je reactie! Ik heb gekeken naar de reglementen van het ponyracen maar ik ben bijna 21 en je mag niet ouder zijn als 19 voor de ponyraces... jammer!!!

ook lijkt het me vooral helemaal super om met allemaal quarters tegen elkaar te racen, ik hoop op nog wat reacties.

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 15:29

Een quater is toch ook geen pony Verward

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 15:31

Die quarter race wordt/werdt i.s.m. de NQHA georganiseerd. Misschien kun je proberen (met de nadruk op proberen want ze reageren erg traag daar) om ze een mailtje te sturen.

@visconti qua ras niet maar qua hoogte vaak wel. En aangezien ik aanneem dat fjorden en ijsco's wel mee zouden mogen doen aan de ponyrennen zou een quarter ook mogen toch Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 15:33

Visconti schreef:
Een quater is toch ook geen pony Verward

het gaat om groote dus als het een pony gemeten is mag hij mee doen.

AnnebelleVD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-08 16:04

ja precies maar ik ben zelf te oud om mee te mogen doen bedoel ik. dus dan val ik buiten de boot haha.

AnnebelleVD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-08 16:05

crazycactus schreef:
Die quarter race wordt/werdt i.s.m. de NQHA georganiseerd. Misschien kun je proberen (met de nadruk op proberen want ze reageren erg traag daar) om ze een mailtje te sturen.

@visconti qua ras niet maar qua hoogte vaak wel. En aangezien ik aanneem dat fjorden en ijsco's wel mee zouden mogen doen aan de ponyrennen zou een quarter ook mogen toch Haha!

ja potverdrie ik heb dus ook al steeds daar lopen zoeken maar kan er niks vinden. die races zijn er dus wel geweest denkje?
gaaf!!! ik zal eens een mailtje gaan wagen dan, dankje!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 21:47

Er is een keer een quarter ren geweest op duindigt maar dat is alweer 6 jaar terug geloof ik. Misschien kun je contact opnemen met (ik neem aan dat de NQHA Nederlandse quarter horse association betekend?) en met het bestuur van duindigt om zoiets te organiseren.

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 21:49

Was van een paar jaar terug op Duindigd. In duitsland word het meer gedaan, moet je ff zoeken op het wittelsbuerger forum