Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
even editten Arabesk schreef:Tegenwoordig rij ik met een boomloos zadel, die zien er zo leuk uit!

Als ik het in een eerdere discussie goed herinner, jou complete tegenpool.
Rana schreef:En hoe houden we de eeuwige discussie gaande.![]()
Ja Arabesk daar is ze weer, het meisje welke haar paard met bit en zonder hakken en zagen wel eens wat dieper en ronder insteld enz enz enz....Als ik het in een eerdere discussie goed herinner, jou complete tegenpool.
![]()
Wat ik niet snap is dat je zelf die enorme kloof tussen wel niet natural, zo in stand houd?
Als jij echt zo overtuigd bent van het feit: wat ik doe is goed, waarom dan niet helpen, informeren SAMENWERKEN. Maar juist spotten en belachelijk maken? je zet je zelf aardig te kijk zo.
Citaat:Ook ben ik weer met bit gaan rijden, want volgens mijn instructeur kan ik anders al die oefeningen niet goed rijden. Wel doet hij steeds zijn mond open, dus heb ik maar een aansnoerneusriem gekocht
Wel grappig...***begint te broeden op de andere versie*** casperrr schreef:Citaat:Ook ben ik weer met bit gaan rijden, want volgens mijn instructeur kan ik anders al die oefeningen niet goed rijden. Wel doet hij steeds zijn mond open, dus heb ik maar een aansnoerneusriem gekocht
Dan ben je slecht bezig....

Rana schreef:En hoe houden we de eeuwige discussie gaande.![]()
Ja Arabesk daar is ze weer, het meisje welke haar paard met bit en zonder hakken en zagen wel eens wat dieper en ronder insteld enz enz enz....Als ik het in een eerdere discussie goed herinner, jou complete tegenpool.
![]()
Wat ik niet snap is dat je zelf die enorme kloof tussen wel niet natural, zo in stand houd?
Als jij echt zo overtuigd bent van het feit: wat ik doe is goed, waarom dan niet helpen, informeren SAMENWERKEN. Maar juist spotten en belachelijk maken? je zet je zelf aardig te kijk zo.
Wendy schreef:@nanne: zou je het misschien ook zonder persoonlijke aanval kunnen doen? Dit topic gaat niet over Arabesk, en anders is er een heel makkelijke oplossing: gewoon niet openen.
Het leuke is juist dat ze het natural gebeuren ook op de hak neemt

Wendy schreef:@nanne: zou je het misschien ook zonder persoonlijke aanval kunnen doen? Dit topic gaat niet over Arabesk, en anders is er een heel makkelijke oplossing: gewoon niet openen.
Het leuke is juist dat ze het natural gebeuren ook op de hak neemt