Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
parouscha schreef:Ze weet zelf wat ze het beste wil.
En ze moet het dus zelf weten.
Ik zou zeggen kijk eens in het profiel van pinky.
En bekijk de site.
stef schreef:Dat slaat IMO ook nergens op. Ik ga mijn paard geen dingen niet leren want stel dat ze ooit verkocht wordt. Ik ga er niet vanuit dat ze verkocht wordt, dus leer ik haar wat ik wil.
Heb het weleens eerder gezegd, als ik mijn paard wil leren dat ie me aanvliegt als ik de stal in kom, dan leer ik hem dat. Ik ga er echter geen uitleg over i-net over geven. Dit speciaal omdat je de combinatie niet kent
gijsenkim"]
[quote="stef schreef:Dat slaat IMO ook nergens op. Ik ga mijn paard geen dingen niet leren want stel dat ze ooit verkocht wordt. Ik ga er niet vanuit dat ze verkocht wordt, dus leer ik haar wat ik wil.
Heb het weleens eerder gezegd, als ik mijn paard wil leren dat ie me aanvliegt als ik de stal in kom, dan leer ik hem dat. Ik ga er echter geen uitleg over i-net over geven. Dit speciaal omdat je de combinatie niet kent
Marieke_456"]
[quote="gijsenkim"][quote="stef schreef:Dat slaat IMO ook nergens op. Ik ga mijn paard geen dingen niet leren want stel dat ze ooit verkocht wordt. Ik ga er niet vanuit dat ze verkocht wordt, dus leer ik haar wat ik wil.
stef schreef:ik ga er toch niet vanuit dat mijn paard, mijn maatje, verkocht wordt? Nee dus. Dus daar hou ik met training/africhting ook geen rekening mee