Vorige keer hadden we daar gemend met een Fjord genaamd Mira. Super brave en hele leuke Fjord. Maar ik zag dat ze ook tinker voor een kar hadden staan en dat lijk mij ook wel heel leuk voor een keertje.

We kregen toen Grace mee, een hele brave Tinker. Af en toe was ze wel even sloom maar wanneer ze eenmaal lekker liep bleef ze ook lekker door gaan net als echte Tinker.

De omgeving was net als vorige keer weer prachtig.

Op gegeven moment waren we bij parkeerplaats uitgekomen waar we konden gaan picnicken. Dit was het spannends moment. Want volgens de eigenaar loopt Grace net als Mira niet over picnickkleed.

Natuurlijk konden we Grace niet in de kouw laten staan net als ons zelf.

Enja
bij he thuifkarcentrum krijg je idd hele brave paarden mee waar mee je ook rustig een uurtje mee gezelig kan picnicken zoals beloofd.Het was heel gezellig

En Grace deet ook heel gezellig met ons mee.

Er was ook heerlijke warme tomatensoep

En was evens hier nog steeds genieten van mooie natuur en het heerlijke weer.

Op de terug weg ben ik wezen mennen, Grace lekker in draf.

Gellukig waarschuwde de andere mij dat de huif breder is dan de menwagen zelf voordat ik de huif er af ree
doordat ik zo netjes aan de kant ging voor de andere weg gebruikers.Om dravend door de bochten te gaan vondt ik geen probleem, maar gevolg was wel dat er beetje paniek uitbrak achter in de huifkar doordat alle picnick spullen van de bankjes afviel

En al draven heeft er ook tot toe gebracht dat we over de terug weg maar half uurd hadden gedaan in plaats van een uur. Al vondt ik wel super leuk zo Tinker, het is toch weer heel wat anders dan een Fjord.
Laatse stuk hebben we natuurlijk nog even uitgestapt en daar hebben we Grace netjes naast Mira gepakeerd. Toen hebben we nog even afscheid genomen.

Natuurlijk heb ik Mira ook nog even dikke knuffel gegeven, wat is dat toch een leuke Fjord
Terwijl zij even uitruste met haar kin op de balk
.