Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
volgens mij zit er voer in de bak en bekijk jij het maar ik wil daarheen. Ik longeer hem misschien 1 a 2x per week nog geen 10 minuten. Ik ben daarom ook gestopt toen hij 2 a 3 rondes normaal rond gelopen heeft aangezien ik het niet eerlijk vind om dan nog langer door te gaan tot hij weer de fout in gaat . Ik vraag niet veel van hem alleen dat hij de longeercirkel normaal rond loopt. De draf en stap comando's kent hij al en hij is best leergierig.

jen schreef:Heb ondertussen stroom op het lint staan, meneer even zn gang laten gaan en wilde er dus door gaan lopen. Kreeg een opdonder en heeft het niet meer geprobeert. Dus het probleem is gelukkig opgelost
. Laat het ding nog even jong zijn.
quipaard schreef:Ik zou me schamen voor zo'n oplossing..kweek je zo zijn vertrouwen?
bovendien heeft paard niets geleerd over warm en steunend leiderschap van jouw kant, dus ook geen reden om zich bij jou aan te sluiten.
2,5 is best jong. Ik denk dat je het best een goede lesgever kunt zoeken. Voordat er ongelukken gebeuren..
Dat hij steeds uit de cirkel wil, geeft al aan dat hij niet zo'n zin had in samenwerking. Een 'oplossing' met stroom maakt het er echt niet beter op
Zoek uit waarom hij steeds de cirkel uit wil, en wanneer je wel contact met hem hebt, breid die momenten dan uit. Longeren is misschien teveel gevraagd, ga eens met hem wandelen, naar nieuwe leuke plekken.
Paard is nog zo'n kind.