Ik zag veel dravers voorbijkomen en een hoop drama.
Zijn er bokkers die er aan meegewerkt hebben en/of er meer van weten?
Leek me wel leuk om te kijken, ik hoop alleen dat er ondertiteling bij te krijgen is
maar dat zal wel niet. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar dat zal wel niet.

Was voor ons alle de eerste keer op een drafbaan, maar ik ga er zeker vaker heen. Erg leuk, lekker gokken (1 euro
) en gezellig avondje uit. Volgende keer droog weer en mn camera mee. De tussenstukjes waren ook erg leuk, friezendraverij erg dapper van Steven de Jong 

Citaat:Kort het verhaal:
Bit! is de nieuwe tv-dramaserie van Omrop Fryslân. Het gaat over twee rivaliserende paardenfamilies. Het is oorlog tussen de welvarende stoeterij van de familie Prins en de magere paardenstal van de familie Wierda.
De serie begint na het overlijden van de moeder in het arme gezin, op het moment dat hun merrie wordt gedekt. Hieruit wordt later een toppaard geboren: Sil. Vanaf dat moment barst de strijd los. De Prinsen hebben geld, de Wierda’s talent. Wie wint?
De strijd woekert tussen verschillende generaties: de vaders Joop Prins en Hidde Wierda, twee krachtpatsers van ruim vijftig. En hun kinderen: Menno Prins en Renske Wierda, twee ambitieuze jongeren. Een strijd die zich toespitst op een dopingschandaal en de aanleg van een (paarden-)recreatiepark.
) jouw verzorgpaard is, zidayah. Ben erg benieuwd naar de serie, het lijkt me leuk van wat er ik van gelezen en gezien heb. RianneH schreef:Aan het einde?
Nee toen zijn we weer richting huis gegaan. We zijn trouwens helemaal niet beneden geweest![]()
Maar Syb is wel een aardige kerel, heb al eens met hem over paarden staan praten toen hij op de kinderboerderij hier was. Was het optreden het wachten waard?
Reed jij trouwens ook mee met de minitrotters?

Vijf starts, vijf keer achteraan. Ik weet niet of Friso wel sneller kan, volgensmij is hij al op zijn topsnelheid. Maar wie weet!
ayo schreef:Wat gaaf dat het hoofdrolpaard () jouw verzorgpaard is, zidayah. Ben erg benieuwd naar de serie, het lijkt me leuk van wat er ik van gelezen en gezien heb.
Ik kom er zelf ook een x in voor, heb gefigureerd
(Merrie hier denkt dat ze een hengst is, daar heeft ze geen tvserie voor nodig) RianneH schreef:Hahaha, Syl moet toch een hengst (ruin?) voorstellen? Geweldig dat het in het echt een merrie is(Merrie hier denkt dat ze een hengst is, daar heeft ze geen tvserie voor nodig)
Hhaha, we hebben je heerlijk toegelachen om je kleine pownie. Geweldig beestje, maar korte pootjes zeg! Ach, gaat om het plezier toch?

Ik vraag me af of hij wel sneller kan, denk het eigenlijk niet.
Ijzertjes en check hielpen niet echt.. Maar zoals je zegt, het gaat om het plezier!
Na vier starts nooit bang voor het hek waar de toeschouwers achter staan, maar bij de vijfde start ineens wel

RianneH schreef:Mijn Fries is niet zo denderend, maar ik dacht te horen dat het een hengst was. Volgens mij wil zij het veulen Silvia noemen, maar dan roept vader 'het is een hengst' en wordt het Sil.
Nouja, zodra het begint komen we er wel achter