Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
BlackDevils schreef:Laat m eens een eindje achter een auto aanlopen en dan met de auto wegrijden....

Ik wel in ieder geval.
Ik werk al vanaf mijn 9de met paarden en weet ondertussen wel een beetje was ik doe.

Jose22 schreef:Nu scheelt het dat ik het dus wel weet, maar sommige reacties -ook al zijn ze ironisch o.i.d.- zijn niet echt verstandig te plaatsen in een topic van iemand die je niet kent. Iemand die er niks van weet, kan net zo goed nu rondjes aan het rijden zijn met zijn paard aan de trekhaak gebonden....
Dit is dus wel ironisch bedoeld
Jose22 schreef:In mijn eentje aan'klungelen' doe ik sowieso nietIk werk al vanaf mijn 9de met paarden en weet ondertussen wel een beetje was ik doe.
Nu scheelt het dat ik het dus wel weet, maar sommige reacties -ook al zijn ze ironisch o.i.d.- zijn niet echt verstandig te plaatsen in een topic van iemand die je niet kent. Iemand die er niks van weet, kan net zo goed nu rondjes aan het rijden zijn met zijn paard aan de trekhaak gebonden....
Ik ga sowieso eens kijken of ik er in de bak achter kan lopen met 2 lijnen, zonder tuig e.d. nog. Als dat goed gaat, denk ik dat ik de hulp van de buren erbij roep; zij beleren IJslanders voor het wagentje, misschien kunnen ze me helpen
Ik neem bijna aan dat alle dravers wel voor de sulky gelopen hebben, ze worden toch niet gefokt om mee te rijden. koersen is een ander verhaal.