[AR] Kampioenschap te Vrouwenpolder

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sumic

Kampioenschap te Vrouwenpolder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-08 09:30

Ondanks het slechte weer van de afgelopen dagen hebben we toch geluk gehad tijdens de marathon. Het is de hele dag mooi droog gebleven en de zon deed echt zijn best. Wel was het parcours erg zwaar en hebben paarden en menners zich moeten aanpassen aan de omstandigheden. Natuurlijk is er met zo'n extreme regenval op geen enkele bodem goed te rijden, maar om in Oktober een kampioenschap te organiseren op een klei bodem is vragen om problemen.

Mijn vader reed een uitstekende dressuurproef (helaas vielen de punten wat tegen), helaas 2 kostbare ballen in de vaardigheid. En een nette marathon. De marathon had hij aangepast aan de ondergrond, om geen onnodige risicos te nemen voor de ponies. (op sommige foto's ziet het er snel uit, maar dat zijn de sprintjes naar de finish Haha!
Ik heb gelukkig geen schuivende paarden gezien, maar sommige wagens gingen toch eng heen en weer, door al die modder.

Maar goed genoeg geklets hier komen de foto's (ik heb maar een huis tuin en keuken toestel, dus verwacht er niet al teveel van Bloos )

In de modder inspannen:
Afbeelding
Afbeelding

Losrijden voor start A traject:
Afbeelding
Afbeelding

E-Traject:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En zo weer van het terrein af:
Afbeelding

Met een 4 plaats in de marathon en een 5 plaats in de einduitslag zijn we dik tevreden!

Alle kampioenen van harte gefeliciteerd!

Sjonniej

Re: Kampioenschap te Vrouwenpolder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 09:42

Wat een blubberboeltje he. Al moet ik zeggen dat het er op de foto's erger uit ziet dan in het echt.
Ik heb ook geen paarden onderuit zien gaan, dat viel allemaal reuze mee. Mede doordat velen zich netjes aanpasten aan de bodem.

Gefeliciteerd met jullie prestatie!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 15:14

Gefeliciteerd met de prestatie.
Het ziet er inderdaad zwaar uit. Gelukkig was de marathon zaterdag verreden en niet vandaag. Want vandaag zou het helemaal prut geweest zijn.

dubhaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 20:28

heb daar ook gereden en het was prima te doen, goed van de organisatie dat we 3 minuten meer tijd hebben gekregen om het e traject te volbrengen, hier door kon je je aanspanning rustiger laten rijden tussen de hindernissen

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 20:43

Nou, het waren inderdaad een paar modderige daagjes. Wel een beetje blij weer thuis te zijn maar toch denk ik dat het wel een goede wedstrijd was met waardige kampioenen.
Leuke foto's !

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 06:54

dubhaf schreef:
heb daar ook gereden en het was prima te doen, goed van de organisatie dat we 3 minuten meer tijd hebben gekregen om het e traject te volbrengen, hier door kon je je aanspanning rustiger laten rijden tussen de hindernissen

Nog geen 10% van de menners heeft gebruik gemaakt van deze extra 3 minuten.
Er was geen enkel paard met problemen bij de veterinair.

Mirannda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 22:11

heey ik ben jullie nog tegen gekomen toen jullie naar huis reden;) haha ik herkende je vrachtwagen net Knipoog dacht hee die ben ik tegen gekomen:)

leuk span, mooie prestatie;) een van de kampioenen zit bij mij in de klas:D