Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
FriesWytske schreef:Mankeert hij niets. Die van mij deed dat ook altijd. Nu rijd ik haar ook onder het zadel en daar begon ze ook te ouwehoeren. Heb haar na laten kijken. En wat bleek, ze stonds linksachter scheef. Ook al een hele tijd. Dit is nu weer goed. En laats had ik haar voor de kar en liep ze normaal weg. Zonder eerst te dribbelen.
Misschien heeft die van jou ook wel wat. Hoeft niet hetzelfde te zijn. Succes met het zoeken naar een oplossing.
Sjonniej schreef:Is de hoeveelheid krachtvoer wel in verhouding tot het gewicht van het paard + de arbeid die hij moet verrichten?
Krijgt het paard wel voldoende beweging of staat hij 23 uur per dag op stal?
Heeft het paard contact met stalgenoten?
Hoe vaak krijgt het paard zwaar werk voorgeschoteld?
Merk je wel eens verschil tussen deze drammerigheid of is het altijd hetzelfde?

FriesWytske schreef:Paarden zijn hard voor zichzelf. Dus zou niet zomaar zeggen dat hij niets mankeert. Die van mij liep dan na een kwartiertje ook normaal. ALs ik jou was zou ik hem toch een keer na laten kijken door een fysio. Het kan nooit kwaad.
unamie schreef:FriesWytske schreef:Paarden zijn hard voor zichzelf. Dus zou niet zomaar zeggen dat hij niets mankeert. Die van mij liep dan na een kwartiertje ook normaal. ALs ik jou was zou ik hem toch een keer na laten kijken door een fysio. Het kan nooit kwaad.