Dit voorjaar heeft mijn zoontje (5,5jr, in januari 6) zijn eigen pony;s gekregen, we waren op zoek naar eentje maar kwamen met een compleet span weer thuis.
Per toeval liepen we tegen deze pony;s aan en was wel benieuwd wat jullie er van vonden en of er nog meer van die jonge mensjes zijn die er niet op maar achter zitten.
De pony;s zijn 3 en 5 jaar en toen we ze kregen in maart dit jaar kende alleen de 5 jarige wat. de 3 jarige hebben we deze zomer alles zelf geleerd en ook die kan nu in het enkel en 2 span en tevens ook onder het zadel.
Uiteraard is dit allemaal onder begeleiding van ons gebeurt en rijd mijn zoontje ook nooit zonder begeleiding al is dat natuurlijk niet stoer als er iemand naast loopt op de foto.
De gestippelde pony is van mijn vriendin nu (vroeger van ons geweest) en die hebben we ook maar voor het karretje gespannen toen deze vakantie hield bij ons in de weide.

Ben wel benieuwd wat jullie er van vinden en of er nog meer van die jonge mensjes rondlopen die er niet op maar achter zitten.
Ook commentaar is welkom maar lees wel goed dat dit alles onder begeleiding van ons gebeurt en er alleen voor de foto niemand naast staat/loopt.

Echt lief om te zien;
en geeft ons iig toch een beter gevoel.