Ook paarden/pony’s springen/bixie. Tevens is dit ook de afsluiter van het mennen want in de winter word dat niet door gezet, ivm vroeg donker, en slecht weer.
Ik moest om 11 uur dressuur starten, maar ik moest onverwacht eerder omdat iemand anders zijn pony moest omspannen, dus toen was ik wel beetje aan het stressen.. snel voorlezer bij mij op de kar, melden en de ring in. Ze liepen echt fijn! Jack was voor het eerst echt rustig en Buck deed prima mee! Kortom ze deden het geweldig en wat was ik hier al blij om!!
Dit was mijn prijs al dit was mijn overwinning al dat ze het samen zo goed deden..
Het word de laatste tijd steeds meer een echt span, ze gaan sychroom lopen, en werken gewoon echt met samen.
Ondertussen heb ik ze uitgespannen en lekker laten grazen, konden ze lekker uit rusten wachten tot iedereen zijn proefje had gereden.
Toen iedereen zijn dressuur proef had gedaan, werd de vaardigheid opgezet hiermee had ik 1 balletje en was binnen de tijd! Wat gingen ze lekker hart! Jack had ontiegelijke lol met zichzelf en Buck die werd helemaal enthousiast.
Toen ze klaar waren heb ik ze uitgespannen en mijn vader met de fiets mijn kar naar huis gefietst, de ponys hadden genoeg gedaan en ik wilde ze niet meer inspannen (jack is ook pas 3,5 dus we doen rustig aan!) Dressuur proefje en de vaardigheid was genoeg.
De uitslag dressuur 1e!!!!!!!
Dat betekent dat we van alle grote pony’s en paarden hebben gewonnen! Totaal 9.
De vaardigheid waren we 4e! toch wel netjes voor die kleintjes en binnen tijd! Vorig jaar waren we buiten tijd.
Alsof dat nog niet genoeg was, werden we ook nog clubkampioen mennen 2008!!!
Toen kon mijn dag helemaal niet meer stuk. Wat ben ik trots op mijn kanjers, en wat hebben ze het goed gedaan!
Dan de foto’s! Dressuur

Daarna heb ik ze uitgespannen en kwamen ze lekker tot rust

Ik weet niet wat het is maar Buck trekt alle kleine kindjes aan
http://www.mijnalbum.nl/Foto-AIZFBCIL.jpg
De vaardigheid dit vind ik zelf geweldig!!! Dit was de 4e hindernis

De prijsen uitrijking hebben wij (ik) te voet gedaan ik vond de bak te zwaar voor ze.
Buck kreeg een orange lintje (1e prijs) en ik mijn beker en Buck plofte gelijk neer om te rollen, ik heb hem laten gaan ze hadden zo goed hun best gedaan!!!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NLDZULEC.jpg

Clubkampioen mennen 2008 huldiging!

Wat ben ik trots op mijn mannetjes.

Eindresultaat; 2 bekers lintjes en waardebonnen.