pessoa vraag

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Martje80

pessoa vraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-08 18:20

als ik de achterste touwtjes op maat heb gemaakt, zou je in princiepe met de voorkant kunnen spelen qua verstellen toch?

Maar nu is dit het probleem. Ik longeer pony laag, dus laatste ring aan de zijkant, en dan tussen de benen vast. Als we even bezig zijn, gaan de touwtjes en de schuifjes verschuiven, en zit niks meer op maat, en trekt de hele pessoa scheef. Ook zitten de schuifjes die tussen de benen zitten zegmaar na een aantal rondjes ook helemaal verschillend qua hoogte.
Hebben jullie dat nou ook?

Up_to_Date

Re: pessoa vraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 16:06

Ik longeer ook wel eens met pessoa maar dit probleem komt mij niet bekend voor.
Misschien kan je die ijzeren dingetjes die de touwtjes bij elkaar houden, strakker knijpen met een tangetje? De voor- en achterkant kun je willekeurig strakker of losser zetten.

_Marianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 16:09

Of anders met knopen erin gaan werken? Lachen

Martje80

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-08 08:47

imk leg ook al een knoop achter het schuifje, met het uiteinde van het touwtje, maar dan nog schuift het...hopeloos, haha

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 18:13

Nee maar ik ken wel iemand die dit heeft. Maar waarschijnlijk is het touw dan heel glad. Wat mijn pony wel vaak doet is zelf ervoor zorgen door middel van hoofdbewegingen dat hij op de ene kant meer druk heeft dan de andere;).

Beeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 18:16

Ik had dit in het begin ook. Goed dubbele knopen in die touwtjes en nu heb ik het niet meer. Komt volgens mij inderdaad omdat die touwtjes nogal glad zijn. Het zakt er zo uit.

Martje80

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-08 16:24

maar dan zijn die touwtjes eigelijk minder geschikt voor de pessoa, en zouden ze eigelijk vervangen moeten worden door minder glad materiaal, maar wat?

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 16:43

je zou die touwtjes daar ook beetje "vies" kunnen maken;) dan neit waar het tegen het paard ligt want dat is pijnlijk en schuurt;). Maar op die mij zijn mond kan het wel;).

Up_to_Date

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 10:13

Als je een complete pessoa heb en dan geen zelfgemaakte touwtjes eraan hebt gemaakt, zou het eigenlijk niet mogen vind ik.

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 17:34

Je kan er ook mee terug gaan naar de winkel. Lachen En vragen om een nieuwe/ iets beters. En anders mischien bij een andere winkel een pessoa kopen??:)