Wij hebben de nieuwste sulky van HSHP gehad en ik reed daar samen met onze 2 kinderen op....dus totaal gewicht van ( 75 (voor mezelf) + 23 + 13) 111 kilo en dat ging eigenlijk prima door het bos ook om te crossen.
Persoonlijk kreeg ik wel last van mijn rug op langere ritjes (ben zelf zo'n 1m76) maar de kids hadden nergens last van. Echte "klappen" zijn niet aan te raden. Ik reed eens door het bos een nieuw pad waar ik onvoorzien door een diepe kuil reed (zo diep dat ik voor me de pony letterlijk ineens veel lager zag en voor ik kon denken "da's best diep" maakte ik een beste sprong op het bankje wat resulteerde in pijnlijke billen en een deuk in het bankje!)
Hoe dan ook, voor het geld hebben wij er enorm veel plezier van gehad, heel stevig zou ik ze niet noemen maar qua prijs/kwaliteit scoren ze hoe je mag verwachten. Omdat wij dubbelspan zijn gaan rijden, zijn we overgegaan naar een 4 wieler (plus nu kan het hele gezin mee) maar ik wil er wel weer een 2 wieler bij maar dit keer dan een goed geveerde sulky van HCA Klarenbeek , ik wil dan een 1-zitter maar weet dat zij ook met bankje hebben al zijn die denk ik ook niet goedkoop.
Dit is een vriendin met de kinderen en niet ikzelf maar het geeft een idee