[AR] Marathon Nistelrode 28-09

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

hebrino

Marathon Nistelrode 28-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-08 17:39

Vandaag onze alleereerste marathon! We hebben hem helemaal uitgereden, ik ben trots op mn manneke!
Vaardigheid waren we binnen de tijd, 2 balletjes. Tijden van wegtraject en hindernissen volgen (ik kon niet meer naar de prijsuitreiking) maar...we waren 5e.
Er waren 6 hindernissen (heb fotos van 1 t/m 5)

De foto's:

het vervoer
Afbeelding

vaardigheid
Afbeelding

wegtraject
Afbeelding

hindernis 1
Afbeelding
Afbeelding

hindernis 2
Afbeelding

hindernis 3
Afbeelding

hindernis 4 (waterbak)
Afbeelding
Afbeelding

hindernis 5
Afbeelding

Marloes_R

Re: Marathon Nistelrode 28-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 12:14

Dat ziet er gaaf uit zeg!
Mooie pony ook Ja

Rosiewozie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 12:24

Hey wat goed joh!!!
Super dat onyx dat volhoud zeg! Ik weet wel hoe die van mij eraan toe is na 6 hindernissen... Super joh!
Groetjes

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 17:43

Wat goed van jullie allebei! Hindernis 3 is erg leuk zo met die vuilnisbakken *LOL*
Wat is de schofthoogte van je paardje?

hebrino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-08 07:27

@Rosiewozie: jha knap he, hij heeft werkelijk alles uit de kast gehaald, en dan te bedenken dattie dr pas sinds juni voor staat he! Lachen

@Jelleee: dankjedankje Lachen dat was inderdaad een leuke (h2 vond onyx wat minder, hij kon er niet overheen/langsaf kijken en dacht echt dat ik m er tegenaan liet lopen)
Onyx is precies 1 meter. Hij staat nu nog alleen voor de kar, maar volgend jaar samen met zn dochter (die zijn we al aan het voorbereiden Knipoog ze is pas 2, maar heeft er o zo'n zin in!)
Kreeg voor de marathon wel van verschillende mensen de vraag of ik het wel zou doen, of ie 't wel aankon, ik had ook niet de intentie om koste wat kost door te rijden, maar na hindernis 4 liep ie nog zo lekker! (na de 6e was ie echt wel moe hoor, maar zo stoer als ie is, gewoon doorgaan Lachen )