GaitMonster schreef:
sorry dat ik het even niet meer wist. Herkende je niet van de foto uit je profiel.Rijdt zelf toch altijd toch met dat mooie spannetje bloederige pony's?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
BlackDevils schreef:Klopt Patrick.
Marathonfoto's komen er ook aan. Ik heb ze net allemaal doorgekeken, hij is nu aan het uploaden. Het is echt de moeite ze als diavoorstelling te bekijken. Onze machtig mooie sport!
sumic schreef:Wow mooie foto's van de dressuur en vaardigheid! wat een sfeerplaatjes zitten er tussen met die mist/dauw. erg mooi! Wie heeft deze gemaakt?
Allemaal gefeliciteerd met de resultaten, jullie hebben prachtig weer gehad dit weekend!
patrick76 schreef:GaitMonster schreef:
sorry dat ik het even niet meer wist. Herkende je niet van de foto uit je profiel.Rijdt zelf toch altijd toch met dat mooie spannetje bloederige pony's?
S_zanne schreef:Hoezeer de meningen van de juryleden uiteen lopen. Vooral in rubrieken waarbij de rijders redelijk dicht bij elkaar zitten is de dressuur toch van grote invloed. Het is dus een beetje geluk hebben soms welke mensen er langs de baan zitten. Sommige hebben een sterke voorkeur voor bepaalde type aanspanningen, andere gaan meer op naam.Waar verwonder jij je over BD?