[AR] SGMW 2010

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

eva92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 19:55

was inderdaad een super mooi wedstrijd! ook heerlijk gereden! :D

Patricia

Re: SGMW 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 20:09

Klopt, er is een tweespan paarden aan de kletter gegaan. Ik weet ook wel van wie, maar ik vraag me af of het zo netjes is om dat openlijk op bokt te gooien ;)
Wij reden toevallig net in het E-traject toen dat gebeurde, ze kwamen recht op ons af. Kan je zeggen, dat is toch best even slikken.
Naar ik begrepen heb is het allemaal redelijk goed afgelopen en valt het met de schade mee.

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 20:16

Idd dat was in Hengelo. dat zal wel ff schrikken geweest zijn Patrica :oo

Maar over iets van de Bokbierdag heb ik niks gehoord??

Patricia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 20:24

Was idd wel even minder. Gelukkig was het in de buitenbaan.
Span rende ook over de buitenbaan, voor ons links, dus wij zover mogelijk naar rechts en stil staan.
Gingen ze ineens ook naar de rechterkant, pff, dan kun je niet heel veel meer. Gelukkig zagen ze ons toch nog staan en gingen ze er langs. Paarden hebben wel een flinke klap van onze zweep gehad, om ze meer naar links te krijgen, want de kar kwam er al zwaaiend op z'n kant achteraan.
Ze renden daarna achter ons zo de baan uit, dwars door de prikkeldraad. In het volgende weiland begon er één te springen, toen ging het tempo er wat uit en stonden ze uiteindelijk stil.

patrick76

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 20:33

inderdaad mooie wedstrijd en ook wij super fijn gereden met een goed resultaat. Ongeluk met het 2span was erg naar om te zien. Zeker toen ze over de dranghekken gingen over de zoon heen van de menner. Gelukkig valt het tot op heden mee met de schade bij mens en dieren.

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-10 20:47

De uitslagen staan er inmiddels wel op en de foto's van zaterdag zijn aan het up-loaden.
Nu weet ik ook wie Patricia is... :D
Ongeluk is gelukkig goed afgelopen. Natuurlijk erg vervelend als het gebeurd maar het hoort ook bij onze sport, als je de grens nooit op zoekt kun je er ook niet overheen gaan.

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 20:48

patrick, gefeliciteerd :D

Patricia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 20:51

Wist je dat nog niet dan? :D
Profiel was tot voor kort best duidelijk :D

Maar idd, zulke dingen horen erbij. Gelukkig is het met een sisser afgelopen. Weet jij hoe het met de zoon van de betreffende menner is?
Stiekem ook best sneu, hij stond er zo goed voor na A en C...

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 20:52

André echt complimenten voor de wedstrijd! Super georganiseerd en goede, mooie hindernissen met korte en lange mogelijkheden. Echt top.
Enige puntje misschien vonden wij de vaardigheid. Daar moesten we bijna een uur gewacht dat is dan weer wat lang, zeker als ze tussendoor steeds pauzes houden. Misschien kan het niet anders, maar dat vonden we het enige minpuntje.
Verder top georganiseerd! :)

patrick76

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 20:53

GaitMonster schreef:
patrick, gefeliciteerd :D

dankje. Weet niet zeker of ik je gezien heb ;)

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 20:56

Haha, dat weet ik ook niet. Ik heb jou wel gezien bij de prijsuitreiking maar niet zien rijden :P nu weet ik nog niet wie je bent :o

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-10 21:01

Patricia schreef:
Wist je dat nog niet dan? :D
Profiel was tot voor kort best duidelijk :D

Maar idd, zulke dingen horen erbij. Gelukkig is het met een sisser afgelopen. Weet jij hoe het met de zoon van de betreffende menner is?
Stiekem ook best sneu, hij stond er zo goed voor na A en C...

Nee, het is me nooit opgevallen. Bennie vertelde me wat jullie overkomen was. Als je rijdt dan kun je nog ontwijken maar als je stil staat...
Met de jongen gaat het goed. Hij moest alleen een aantal hechtingen naar ik gehoord heb.

Vaardigheid is inderdaad een beetje lastig met 3 ringen tegelijk. Misschien kan het wel iets eerder beginnen na de dressuur maar het verkennen is toch ook wel fijn voor mensen die van ver komen en niet overnachten...

Patrick natuurlijk ook nog gefeliciteerd!
Bij een paar hindernissen had ik toch nog een foutje maar de pony heeft toch zijn best gedaan na de zware wedstrijd een week geleden.
Laatst bijgewerkt door BlackDevils op 10-10-10 21:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Patricia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 21:04

We stapten eerst ook gewoon door, flink naar rechts, maar als ze dan op je af komen ga je toch even staan.
Heb niet vaak meegemaakt dat Wim even niet meer wist wat 'ie zou doen, maar dit was zoiets... :D

Jij ging weer goed, is je prijzenkast wel groot genoeg :D

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-10 21:11

Patricia schreef:

Ik wil ze allemaal wel ruilen voor die ene van vorige week. ;)
Goed nieuws, ze laten zich stapelen... :D

Divine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 21:14

BlackDevils schreef:
Patricia schreef:

Ik wil ze allemaal wel ruilen voor die ene van vorige week. ;)
Goed nieuws, ze laten zich stapelen... :D
:') Je had ze toch om bier uit te drinken?

patrick76

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 21:18

haal dan wel even het stof eruit BD. Heb alleen de buitenkant opgepoetst haha.

patrick76

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 21:19

GaitMonster schreef:
Haha, dat weet ik ook niet. Ik heb jou wel gezien bij de prijsuitreiking maar niet zien rijden :P nu weet ik nog niet wie je bent :o

nummer 804. Blauwe Kelders marathonwagen, donker blauwe jassen met sponsorlogo boomkwekerij Hartemink erop.Grijze helmen. Bruine 5 jarige Welsh sectie C hengst. Gister de eerste starter in dressuur en vaardigheid. En jij?

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-10 21:28

Afbeelding
Foto van Marieke zoek ik nog even...

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 21:28

Haha. Jaa ik ken het logo wel, die heb ik volgens mij op jullie jassen zien staan. Dus dan heb ik jullie wel gezien. Maar zo even geen beeld meer bij.

Wij reden met 2span grotere pony's. Ik zat achterop. We reden volgens mij als 3e dressuur. Blauwe Voskamp marathonwagen met licht bruine bekleding. Nummer 701 :)

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 21:29

Oooh jaa. Ik heb je dressuur zien rijden. Wat een super pony. Hij dook alleen af en toe nog een beetje te diep (vond ik) in de dressuur, maar een hele goede pony! :D

Haha, maar nu herken ik je wel :)

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-10 21:31

Patricia aan het voorlezen...
Afbeelding

patrick76

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 21:33

GaitMonster schreef:
Oooh jaa. Ik heb je dressuur zien rijden. Wat een super pony. Hij dook alleen af en toe nog een beetje te diep (vond ik) in de dressuur, maar een hele goede pony! :D

Haha, maar nu herken ik je wel :)

klopt helemaal. Hij moet nog sterker worden en meer op zijn achterhand komen en gaan dragen. Was zijn 5e wedstrijd. Dressuur was ik niet tevreden over maar punten vielen erg mee. Vaardigheid ging goed en marathon zelfs super. Kan me nog geen beeld vormen van jullie dus benieuwd naar foto's.

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-10 21:35

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 21:39

Afbeelding

kiepejanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 21:52

Wij zijn ook net terug van Hengelo, dressuur was matig, vaardigheid was voor ons perfect 1ste keer foutloos alleen een beetje tijdsoverschrijding, marathon tot hindernis 3 goed, hindernis 3 bij poortje B te ver doorgeschoten en met een klap tegen de paal, dissel krom en tuig kapot was het gevolg, na de hindernis vlug een beetje gerepareerd toch nog alle hindernissen uitgereden binnen de tijd, wel wat rustiger aan, toch met alles een fijn weekend gehad en complimenten aan de organisatie.

Patrick proficiat ik heb jullie zien rijden ging zeer goed.