Hmmm, weet je, dit topic komt op mij over als een manier om jezelf en je techniek te promoten onder de vlag van : "ik zoek een naam voor dit-of-dat". Je wilt duidelijk niet verder uitleggen hoe je methode in elkaar zit, maar je wilt wel naar voren brengen hoe goed die paarden het er op doen.
Natuurlijk is het wel mogelijk om er wat meer over uit te leggen. Al is het alleen maar duidelijker uitleggen waar het om draait en wat degene die longeert doet of probeert te doen en hoe het paard vervolgens reageert en hoe het dan de bedoeling is dat het verder loopt. Natuurlijk is het ook mogelijk om een filmpje te plaatsen, het zal niet alles zeggen, maar ook al zie je een persoon in het midden alleen maar stil staan en het paard eromheen "iets" doen (of juist niet), dan weet je in elk geval hoe het eruit ziet. Als je iemand ziet die bepaalde bewegingen maakt en je ziet de reacties van het paard, dan valt er ook al iets meer te snappen.
Het is duidelijk dat je dat niet wilt doen. Je draait daar telkens met dezelfde opmerking omheen. Ook in wat je schrijft leg je niets uit, nog niet eens in beginsel. Je houdt het allemaal behoorlijk wazig. Ondertussen staat je website levensgroot in beeld onder je posts, die is niet te missen. Sorry hoor, maar het lijkt mij dat je gewoon - zij het op een heel ondoorzichtige manier - klanten aan het werven bent (in dat geval staat je topic echt verkeerd). Natuurlijk kun je nu zeggen, nee dat is niet waar want ik heb in de beginpost gezegd dat het om de techniek van het longeren gaat. Dan denk ik op mijn beurt: "jaaaa, ..... en ik ben de Paus".
Als je het nou duidelijker uit zou leggen, dan is't een ander verhaal. Want zolang je het niet duidelijk uitlegt, komt er ook geen duidelijke naam uit de bus rollen natuurlijk.