Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Sjonniej schreef:Dan kom ik je dit jaar niet eens tegen André, wat moet dat nu?
en misschien andere 2span pony rijders
dit is ook meteen een mooie gelegenheid om te zwaaien naar 2 meelezers. Echwel schreef:Aankomend jaar weer?Wierden kampioenschap distict Oost..
mriekie schreef:Sjonniej schreef:Dan kom ik je dit jaar niet eens tegen André, wat moet dat nu?
Jawel, op het NK in vrouwenpolder! Dan zorg ik dat ik jullie kom aanmoedigenen misschien andere 2span pony rijders
ardo_iggy schreef:Kan me in Vaassen ook nog een span herineren wat over een auto van een sponsor heen gegaan is.
Weet alleen niet meer of dit in de marathon of vaardigheid was.
BlackDevils schreef:Aankomend jaar weer?[/quote][
Echwel schreef:Ommen trouwens weer niet op de kalender
zullen ze dezelfde fout maken als vorig jaar??
Hindo2 schreef:Zojuist onze inschrijving voor Ugchelen op de post gedaan,
wel spannend we gaan voor het eerst sinds circa 10 jaar weer officieel rijden met een nieuw span!
of je een antwoord krijgt is een andere zaak BlackDevils schreef:Nou, mijn lijstje is ook compleet;
Gorssel
Winterswijk
Diepenheim
APD Zelhem
Varsseveld
Wierden
Aalten
Hengelo Gld.

Serendipity1 schreef:wat heb jij mooie paarden zeg
Heb ff in je profiel gekeken.
Ik ga er eens op letten, ik ga zelf ook naar Winterswijk, Diepenheim, Varsseveld, Wierden en Aalten waarschijnlijk, dus ga eens even kijken of ze in het echt ook zo mooi zijn als op de foto's.
echt mooi
BlackDevils schreef:Dank je wel![]()
Maar inmiddels weet ik niet of de plannen nog uitvoerbaar zijn want de merrie (Lady) heeft afgelopen vrijdag achteruitgeslagen met een menles, bleef hierbij met haar benen hangen op het lamoen en heeft een pees aan de voorkant van de sprong afgescheurd. Twee maanden stalrust en twee maanden revalideren zal het gevolg zijn. Gelukkig wel een goede kans op genezing. Zal wel een half jaartje duren voor ze weer inzetbaar is.
Heb er welliswaar drie maar de jongste (Lucky) toont nog veel moeite met het op span lopen en zal het nog rustig aan moeten doen.
Juist nu ze het goed leken op te pakken is het seizoen al weer voorbij voor het begonnen is...

BlackDevils schreef:Hindo2 schreef:Zojuist onze inschrijving voor Ugchelen op de post gedaan,
wel spannend we gaan voor het eerst sinds circa 10 jaar weer officieel rijden met een nieuw span!
Mag ik vragen wie je bent?
BlackDevils schreef:[naam] schreef:wat heb jij mooie paarden zeg
Heb ff in je profiel gekeken.
Ik ga er eens op letten, ik ga zelf ook naar Winterswijk, Diepenheim, Varsseveld, Wierden en Aalten waarschijnlijk, dus ga eens even kijken of ze in het echt ook zo mooi zijn als op de foto's.
echt mooi
Dank je wel![]()
Maar inmiddels weet ik niet of de plannen nog uitvoerbaar zijn want de merrie (Lady) heeft afgelopen vrijdag achteruitgeslagen met een menles, bleef hierbij met haar benen hangen op het lamoen en heeft een pees aan de voorkant van de sprong afgescheurd. Twee maanden stalrust en twee maanden revalideren zal het gevolg zijn. Gelukkig wel een goede kans op genezing. Zal wel een half jaartje duren voor ze weer inzetbaar is.
Heb er welliswaar drie maar de jongste (Lucky) toont nog veel moeite met het op span lopen en zal het nog rustig aan moeten doen.
Juist nu ze het goed leken op te pakken is het seizoen al weer voorbij voor het begonnen is...