Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Albert schreef:De menners die lopen te zeuren over dit optreden zouden voor de gein eens bij de harddraverijen moeten gaan kijken.
Albert schreef:Natuurlijk is het een jong paard, maar ik was er bij en vond jou rijden zeker paardvriendelijk voor de jonge spangenoot. Het was juist een extra belasting voor de oudere pony.
Er was geen luide muziek en volgens mij heeft de menner niet eens een vol pacours afgelegd.
Je moet een keer beginnen en op tweejarige leeftijd voor de wagen is zeker niet acociaal vroeg t.o.v. het paard.
De menners die lopen te zeuren over dit optreden zouden voor de gein eens bij de harddraverijen moeten gaan kijken.
maar ik ken de TS heel goed en weet dat ze nooit iets zal doen wat haaar paarden kapot zal maken. verder is het ieder zijn eigen keus of die er nou met 2,5 voor gaat of met 3,5 maakt niets uit ieder zijn keus. Dancie schreef:dat dravers zelden oud worden is bullsh*t ik ken er genoeg die uit harddraverijen zijn overgenomen en 34 zijn en nog onder het zadel mee naar buiten gaan.
2,5 jaar is niet super hinderlijk voor een paard en ieder paard is op andere leeftijden fysiek ergens aan toe. Mijn fries van nu bijna 3 is er inerdaad nog niet aan toe maar dat merk ik aan haar. ik ken beau ook ebn die kan het hebben
tuurlijk
) 
RRteam schreef:maar het is haar pony en ze blijft het toch wel doen dus waarom over door gaan ...