. Ik heb mijn kleine van 2,5 om me heen eh... 'denderen'
en ik zit ondertussen te mailen, de admi te doen, telefoontje te plegen, vandaar dat ik even de concentratie niet had/heb om het hele topic door te lezen.....
Maar ik snap het nu.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Ik heb mijn kleine van 2,5 om me heen eh... 'denderen'
en ik zit ondertussen te mailen, de admi te doen, telefoontje te plegen, vandaar dat ik even de concentratie niet had/heb om het hele topic door te lezen.....

Citaat:helaas heeft de arabier hier op stal het echt nodig...
Hij is voor dood afgeschrteven geweest na 2x droes en longonsteking, hij is weer opgelapt in een kliniek
En moét nu met een deken staan bij nat en waaierig weer.
En de eerste de beste die zegt dat dit niet klopt, mag hier zelf even komen kijken
dus het verhaal van '' een paard is niet gemaakt een deken te dragen'' klopt niet hélemaal

Citaat:Onze paarden worden ook niet meer uitgeselecteerd op waterdichtheid,
leefde zich even flink uit op het natte weiland alvorens lekker onderuit te glijden.
de bagger lag bovenop
Citaat:Misschien moeten we ze dan maar wassen met die speciale waspoeder voor ski jacks. Ik heb nog een flesje staan
Tevens staan ze op de wei, weles waar kaal, maar ze hebben iets te knabbelen en krijgen hooi bijgevoerd. Als er 1 of 2 het echt niet meer houden buiten kunnen ze een paar uur of een nachtje op stal komen.

maar mooi om te zien, hoe de vacht eronder droog is gebleven!

Maanling schreef:Laatst las ik in een dekentopic: ja, ik leg nu die en die deken op want ik vind het nu echt wel koud buiten!
Dan gaan mijn haren recht overeind staan… feit dat een mens het wat koud vindt wilt nog niet zeggen dat het koud is voor paarden. Werkelijk. Ik heb me met moeite kunnen inhouden om te reageren.
Ik ben het er ook mee eens, waarom denken sommige mensen dat paarden een vacht hebben. voor de sier???