Vanmiddag overigens ook de demonstratie van Donald Newe. 'Nevzorov Haute Ecole & a horse's first ride.' En dat was ontzettend interessant!!
Erg leuke en vooral inspirerende dag!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

DubbelDun schreef:Wat me van Newe vooral erg tegen viel was dat hij over zijn conculega's nou niet bepaald respektvol praatte.
En verder vond ik het 'groene' paard nou niet erg groen meer
Irwin daarentegen behandelde het paard als paard en gaf no-nonsense leiding zonder 'zweverig' te gaan lopen doen.

Kukkie schreef:Dat is mij dus ook opgevallenIk had echter van een NH dag iets meer samenhang verwacht in het idee an sich, maar wat mij juist is opgevallen is dat de een verkondigde met zo weinig mogelijk te willen werken, waar de ander juist vertelde dat je al je tools nodig hebt om het paard te leiden etc.

Arabesk schreef:Ga in een standje staan en je mist zelfs de clinincs waar je je voor opgegeven hebt![]()
Wel hier en daar wat glimpen opgevangen
Arabesk schreef:wat was nou die site van die fotografe? Ze riepen het wel om maar ik heb het niet onthouden.
.
, ik vond het gewoon mooi om te zien dat die man alle keuzes over liet aan het paard enz.
dat had ik nog niet bij VD gezien ^.^ hihi 

Hij was ook echt druk hoor, maar daardoor ziet het er direct veel sprankelender uit en dat is wel heel leuk. Wel jammer dat op een NH-dag alle paarden op stal moeten staan, Jauke heeft zich helaas buiten de demo om de hele dag te pletter verveeld. En tja, ik had een stand en kon hem dus niet de hele tijd komen vermaken. Een paddock had hij zeker meer gewaardeerd! Esther_ schreef:Arabesk schreef:wat was nou die site van die fotografe? Ze riepen het wel om maar ik heb het niet onthouden.
http://www.karenfotografie.nl , ze zit hier ook op bokt kkkaren