[AR] Mennen met een shetlander?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sanne_adje

Re: Mennen met een shetlander?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 15:31

dat kan hoor mijn shetlandertjes worden ong. 80 centimeter en die ga ik ook voor het karretje zette

sonjim

Re: Mennen met een shetlander?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 15:38

Nando heeft zaterdag voor het eerst voor de kar gestaan en deed het heel braaf. Wel maar kort ivm slechte conditie/ bespiering.

Met Jimmy ben ik inmiddels zover dat we 3 kwartier naar buiten gaan met de tweewieler en hij heeft er zichtbaar lol in oren naar voren en als ik draf zeg zit hij meteen in draf en wat een tempo maakt dat kleine ding toch. Ik heb echt verbaasd gezeten gisteren. Ik heb het idee dat hij harder gaat in draf dan mijn haf en dat met die korte beentjes (of komt dat omdat je zo laag zit). Hij is wel makkelijk terug te pakken en kan ook op commando versnellen en vertragen in draf. Ik ben echt mega trots op mijn pukkie. Ik heb hem sinds hij anderhalf was en ik heb hem alles zelf geleerd, zo ook het voor de koets gaan en dan zo braaf lopen, heerlijk gewoon. Hij vond ook de regen en de auto's die door de plassen reden niet eng of vervelend en na 3 kwartier was hij niet eens bezweet.