Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Motje schreef:@ Seni: Dan heb jij vast mn ouders gezien. Onze pony was gevallen in de waterbak. Een bruin welshje. Hij ging tot 2x toe koppie onder en had idd. schaafwonden aan zijn knieen en schouder en een winkelhaakje in zijn kootholte.
Mijn ouders zijn dan ook laatste geworden zondag bij de enkelspanpony, ze hebben zich terug getrokken na gebeuren bij de waterbak.
ik vondh et erg sportief van ze
Maisie schreef:@ motje mijn vriend reed achter jullie geloof ik. Hij zij dat er eentje niet goed ging in de waterbak.
Heeft de pony er niets aan overgehouden ???
De haflinger van mijn vriend viel ook op zijn knieen in de waterbak.
Seni schreef:deze heb ik ook gezien, er bleek een 'deuk' te zitten op het punt dat je net de waterbak in gaat, waar veel paarden (als ze in snelle draf of galop gingen) struikelde
Everest schreef:Seni schreef:deze heb ik ook gezien, er bleek een 'deuk' te zitten op het punt dat je net de waterbak in gaat, waar veel paarden (als ze in snelle draf of galop gingen) struikelde
Klopt! echt veel te gevaarlijk!
daar is toen ook iets aan gedaan, en toen was het over

sammykuh schreef:wees niet bang zo liep die van ons ook ahha hij sond nog net niet stil. gingen er mensen aan de kant staan klappen vond die helemaal geweldig dat hij bijna stil ging staan voor de aandacht whahaha
Die babbes toch
haha hij houd van zijn publiek whaha.