Canthar schreef:@ polly2: jij kunt het beter verwoorden dan ik, dat zie ik nu wel =P daardoor komen de dingen die ik schrijf denk ik vaak verkeerd over... en ik snap heel goed wat je bedoelt met mensen die "paardvriendelijk" zeggen te zijn en hun paard van alles beschuldigen (buren van ons hebben al drie keer in een jaar van paard gewisseld omdat ze "niet dat deden wat de bedoeling was").
ik dacht wel dat dat verkeerd over zou komen... ik ben zelf niet per se op prestatie of lof uit, ik probeer alleen over te brengen dat het ook anders kan, dat je een paard niet per se door middel van dwangmiddelen hoeft af te persen om met hem te kunnen werken.
.
Uiteindelijk komen we dan toch uit op wat je werkelijk bedoelt. daarom vroeg ik ook verder. ik vond namelijk dat je jezelf hier en daar tegenspreekt...maar dat komt dan door de woordkeuze en niet door wat je werkelijk vindt.
ik had deze interpretatie eigenlijk al wel gemaakt naar aanleiding van je andere berichten...maar toch...het kwam bij mij een beetje vreemd binnen zeg maar.
Maar nu is het duidelijk...dus daar zijn we dan ook weer uit. Heb het helemaal gesnopen en heb er ook begrip voor.