Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cowgirl schreef:Modder en zand gaan nog wel.
Wacht maar tot je gele fjordenbeest ineens een ingeving krijgt om de HULK te gaan worden en daarvoor uitgebreid gaat liggen rollen een een paar vers gedraaide groene koeien vlaaien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Desiree23 schreef:Tsja toch even een klein vraagje hoor, ik heb toch maar besloten om mijn fjordje deze winter ook een teddybeer te laten worden.
Maar ze gaat dus ook steeds liggen rollen in de klei,zand smurry enzo enzo.
Tsja iedere dag weidegang he'![]()
Dus soms ziet ze er ook echt niet uit mijn vraag dus hoe doen jullie dat? want met poetsen gaat het zand er wel af maar de groene plakaten op haar bips krijg ik er echt niet afgespoetst.En om haar nu iedere dag helemaal te wassen vind ik teveel van het goede.
Nou kom maar op met de tips
Groetjes Dees
Desiree23 schreef:Tsja toch even een klein vraagje hoor, ik heb toch maar besloten om mijn fjordje deze winter ook een teddybeer te laten worden.
Maar ze gaat dus ook steeds liggen rollen in de klei,zand smurry enzo enzo.
Tsja iedere dag weidegang he'![]()
Dus soms ziet ze er ook echt niet uit mijn vraag dus hoe doen jullie dat? want met poetsen gaat het zand er wel af maar de groene plakaten op haar bips krijg ik er echt niet afgespoetst.En om haar nu iedere dag helemaal te wassen vind ik teveel van het goede.
Nou kom maar op met de tips
Groetjes Dees
__KELLY schreef:o mijn god
zo'n zwijn is mijn pony 1 keer geweest en dat was de dag voor de wedstrijd
maar voorderest heeft ze er nooit meer zo uit gezien
als je het 3 uur lang poetsen en boenen wil besparen zou ik een ongevoerde regendeken opdoen
Citaat:Kiran krijgt een ongevoerde regendeken
Cowgirl schreef:Citaat:Kiran krijgt een ongevoerde regendeken
De pest van deze dekens is dat ze geen warmte vasthouden. En onder die deken kan je paard zijn vacht niet optimaal opzetten om warmte vast te houden dus zal ie het geheid koud krijgen.
Spreek uit ervaring.
Dan kun je beter een extra pad kopen zodat je om de dag kunt wisselen zodat ie kan drogen.