Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
timokyana schreef:Hoe heb je dat in hemelsnaam erin gekregen???Had al moeite met 1..
Lenneke_ schreef:Die van mij zijn toch wel ruim een cm dik. Ik krijg er net 2 inlages in (wat ook zat is hoor)
Met gewoon enkele inlages ging het ook goed, maar ik vind met dubbele inlages waarbij ik uit de bovenste zo'n boogje geknipt heb (net als bij de fysio) lekkerder zitten. Niet zo breed.
Citaat:Zomaar een vraagje, ik heb geen verstand van de dressuurversie. Maar ligt het zadel niet te ver naar voren? Dressuur is (imo) juist bedoeld voor schoudervrijheid. Ik zou zelf bijv. het zadel zeker een hand verder naar achter leggen.
Citaat:...Het hele rijden ging dus gewoon 100% beter. Hij kwam ook veel beter nageeflijk en dat soort dingen. Ook de wendingen gingen veel vlotter en soepeler.
Helaas moest het testzadel dus weer door en de eerste keer terug met boomzadel, was het weer zoals voor het testzadel. Stijf, gespannen, schrikken enz.
Voor mij was de keuze dus wel gemaakt. Ik zou de overgang gaan maken naar een boomloos zadel...