Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) maar goed, ik snap ook wel dat debo niet gaat(denk dat die evenveel baalt als ik...)
helaas is ziekte iest waar je niets aan kan doen
had t echt niet willen missen maar helaas...

), de binnenbak verbouwd, paddocks in elkaar geknutseld, bewegwijzering opgehangen en ga zo nog maar even door.
) keek één keer geïnteresseerd naar de drankenstand, besloot dat het niks was en liep braaf (en een beetje sullig
) zijn rondjes. De jury vond het ontzettend leuk om een keer te doen. Wat haar vooral opviel was dat als je met halster rijd je houding en zit beter zijn, je je paard niet hinderd en beter meegaat met de bewegingen van je paard. Er was meer harmonie. Kijk das leuk om te horen
!
. Wij hebben in ieder geval een geweldige dag gehad. Wie zou dat niet hebben als ze een knuffelpaard krijgen
. Natuurlijk zijn er altijd een hoop dingen die anders en beter kunnen en daar we voor proberen te zorgen volgend jaar!

Citaat:leuke foto's trouwens
op welke site komen later alle foto's te staan?

*Roos* schreef:Wow! Wat was Yvonne Bijleveld gaaf om te zien! DAT is nou Natural Horsemanship (vind ik). Al dat andere (parelli e.d.) vind ik niet NH, want dat is je paard mensentaal leren ipv zélf paardentaal leren.