Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sure_lee schreef:@ superpony, ik ben zelf niet gaan kijken. Met kijken kon ik niks veranderen en hij staat op 2 uur rijden weg voor mij. Heb de tijd om te gaan kijken en daar toch niks kunnen doen, gestoken in het zoeken naar een oplossing.
Het komt nu steeds dichterbij! Vind het mega spannend.
Ik neem ook nog wat dingetjes voor hem mee zoals winter en regendekens die ik nog heb liggen. Gebruik ze toch niet voor mijn paardjes en dan heeft de nieuwe eigenaar wat voorraad om te wisselen.
superpony schreef:Het is ook wat we gewend zijn geraakt een beetje; Paard kan niet gereden, dus dan pensioen of inslapen.
Paarden worden veel te snel als oud en niet bruikbaar gestempeld. Maar dat is hoe de mens het heeft bedacht en ons aangeleerd is. En dan krijg je de verhalen erbij dat ze in de natuur niet zouden overleven, dit en dat. Nee, daar zou de selectie al heel jong beginnen, waar hier ook veel mensen kromme veulens willen redden. We zijn mensen en dat heeft voor-en nadelen voor dieren die we houden.
Sure_lee schreef:Klopt superpony. Maar de nieuwe eigenaar kan beter inschatten of ze het ziet zitten dan ik. Zij was dan toch ook gaan kijken.
We hebben het over een tijdsbestek van een paar dagen. Als ik niemand had gevonden dan was ik zeker zelf morgen gaan kijken bij hem.
Maar dat is dus niet nodig. Zij ziet het zitten en wil er voor gaan. Dat vind ik belangrijkste.
Ze heeft al senior priores ingeslagen voor hem. Want totdat de tandarts maandag is geweest zal hij ook goed moeten eten.
En ik kreeg net een filmpje met wat ze allemaal had aangepast vandaag zodat Indy eerst zijn eigen plekje heeft en rustig kan wennen voordat hij bij haar andere paard gaat. Die staat nu namelijk alleen.
Sure_lee schreef:Klopt superpony. Maar de nieuwe eigenaar kan beter inschatten of ze het ziet zitten dan ik. Zij was dan toch ook gaan kijken.
We hebben het over een tijdsbestek van een paar dagen. Als ik niemand had gevonden dan was ik zeker zelf morgen gaan kijken bij hem.
Maar dat is dus niet nodig. Zij ziet het zitten en wil er voor gaan. Dat vind ik belangrijkste.
Ze heeft al senior priores ingeslagen voor hem. Want totdat de tandarts maandag is geweest zal hij ook goed moeten eten.
En ik kreeg net een filmpje met wat ze allemaal had aangepast vandaag zodat Indy eerst zijn eigen plekje heeft en rustig kan wennen voordat hij bij haar andere paard gaat. Die staat nu namelijk alleen.