Is wel een Agterberg bodem.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
kwita schreef:niet dat ik weet, en de eigenaar zat er niet mee.
Alysha jij probeert dus ook op te letten en niet uit te dagen, in dit geval moest iedereen aan de kant want miep haar plan is wet.En haar plan was ik druk ze tegen het schrikdraad, dan schrikt die van haar dus ook en zal ze het weten ....jammer voor haar pakte dat anders uit.
Maar zij is echt zo een gemeen en venijnig persoon , niet iedereen is dus zo want er waren ook hele lieve dressuurmiepen waar ik prima mee in de bak kon en die dus ook zz reden en bloedfanatiek waren.
Gelúkkig is er niets met de paarden gebeurt (en met jullie zelf). Ik begrijp niet dat je zulke risico's zou nemen voor je eigen ego. Duhelo schreef:als jullie mennen in de bak, brengt de kar geen schade toe aan de bodem?
was stabieler, reed dan wel met een tweewieler nu meer met onze nieuwe marathonwagen en met de andere pony nog wel voor de tweewieler maar die loopt niet zoveel. Maar ook hier geen klachten van de staleigenaar.

Duhelo schreef:als jullie mennen in de bak, brengt de kar geen schade toe aan de bodem?