Als je daar hard doorheen vliegt dan stuiter je alsnog van je wagen af
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
werd er lekker op mijn buik achteraan gesleept. en dat was nog maar in draf
GMekkes schreef:Bidden dat het goed afloopt![]()
Als een paard echt op hol is kun je niets meer uitrichten, hulpen komen niet meer door.
Mijn vriend heeft het meegemaakt, paard ging tijdens een training aan de loop en is in blinde paniek door een houten hekwerk gevlogen en in volle vaart tegen een woning aan gerend (verwondingen waren dermate ernstig dat het paard direct is ingeslapen).
Over blinde paniek gesproken, paard had ook om de woning heen kunnen lopen want die ruimte was er.
Plezier in het mennen heeft hij sindsdien niet meer, nog wel een tijd door gedaan maar de lol is er toch wel af.
De pony vertrok weer met de koets zonder mij, maar gelukkig was de grote poort dicht en de kleine uitgang van de bak smaller dan de koets. Hij is gewoon naar de uitgang gelopen en tot stilstand gekomen toen de koets bleef hangen. Ik had toen net een week een nieuwe koets, kon wel huilen
TinkerTreas schreef:Ik lees hier het advies om nooit alleen te gaan, is dit bij jonge onervaren paarden /of menners. Of gaan jullie nooit alleen op stap met de kar?
Dan ben je best wel afhankelijk van anderen lijkt me.
TinkerTreas schreef:Even een vraagje. Ik ben absoluut geen menner, de enige ervaring die ik ermee heb is helpen bij inspannen en mee als bijrijder.
Ik lees hier het advies om nooit alleen te gaan, is dit bij jonge onervaren paarden /of menners. Of gaan jullie nooit alleen op stap met de kar?
Dan ben je best wel afhankelijk van anderen lijkt me.
met zijn tweeën.
)