Weten jullie of het mogelijk is om op zondag al aan te komen en op zaterdag pas te vertrekken? Het is namelijk zo'n 270 km rijden, en ik denk niet dat het handig is om dat maandag in de ochtendspits en vrijdag in de avondspits te doen
Ik heb extra betaald om op zondag aan te komen, dus dat kan in ieder geval. Zaterdag weg gaan zal ook wel kunnen, zou gewoon even bellen valt vast te regelen!
Ik ga ook al de zondag heen. Heb ik deze week geregeld of tenminste een mail gestuurd en natuurlijk nog geen antwoord gekregen. Maar ik ga toch ) Breng eerst mijn andere paard weg. En omdat dan maandagochtend vroeg te moeten doen lijkt me niet fijn haha. Ik heb er zo'n zin in! Eindelijk weer een keer naar Ermelo voor de lol...
Hahaha, zal ik de laatste dagen voor week twee me ook maar even melden dan? ik kom natuurlijk ook weer. Voor t vijfde jaar weer. En als jullie nou allemaal elders gaan slapen houd ik vanzelf een slaapzaal voor mezelf over.
Mooi weer! doe ik t voor!
Bellarose/Elise, ik zit bij jou in de les, of jij bij mij, tis maar hoe je t ziet.. .
Oh, en ik ga misschien ook al zondags, lijkt me heerlijk namelijk maar is afhankelijk van of ik op tijd weg kan zondags.
Heb d'r zin in!!!
MelanieB
Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-15 20:54
Ik heb privéles, heerlijk! Maandag Ito, Dinsdag Paul, donderdag Jan. Ik zeg perfect.
Kan alleen niet vinden of we nou dit keer ook vrijdags proef kunnen rijden of niet..