Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Brainless schreef:Zet anders een oproep op Boktmarkt dat je graag een paar x meegaat/kijkt met een ervaren menner.
Er zijn er genoeg die dat willen doen.
Caaatje schreef:Patricia, zou jouw broek niet een gaatje hoger mogen hangen? Of kijk ik nu scheelik ben al een paar keer hier op bokt tegengekomen dat bij die kleintjes het geen volledige hand moet zijn. Maar misschien ben ik ook compleet mis
SternPhoto schreef:[ [url=m/RXarmr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niet de beste foto maar hier de voorkant met het wagentje (ik ga altijd alleen weg, maar voorlopig blijft die dus staan).
Patty14 schreef:SternPhoto schreef:[ [url=m/RXarmr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niet de beste foto maar hier de voorkant met het wagentje (ik ga altijd alleen weg, maar voorlopig blijft die dus staan).
Ben ik dan de enige die de pony van 76cm te klein vind voor deze wagen met twee personen erop?
Persoonlijk zou ik lekker voor een sulky gaan voor 1persoon.
Mijn pony is iets groter van die van jou maar Daar zal ik nooit voor 4wieler achter doen.
SternPhoto schreef:Ik wilde ook een sulky maar het is niet mijn eigen pony zoals ik al heb geschreven. Hun hebben deze wagen gekocht hij weegt geen drol want pony hoeft geen kracht te zetten we rijden alleen over fietspaden we hebben hier niks anders.
Ik had al geschreven dat als het mijn eigen pony was ik allang een sulky had gekocht met pony naar enle was geweest maar Helaa