[AR] Mendurance 19 oktober in Teteringen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

PabloM

Re: Mendurance 19 oktober in Teteringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 19:18

Heb het ontzettend naar me zin gehad. Zeer geslaagd debuut in de mendurance. Zeker voor herhaling vatbaar. Organisatie was zeer goed en ik was verrast met de vele vrijwilligers die het verkeer voor ons stil zette zodat de aanspanningen veilig konden oversteken!!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 22:39

L_Rivaldo schreef:
Ik heb ook super genoten en ook wij zijn boven verwachting naar huis gegaan met een 1ste plaats in de impuls pony. Trots op mijn shet!

Ik vond het een super rit! Top top!

Gefeliciteerd Liberty!

Voor de liefhebbers 23 november is er een nieuwe wedstrijd in Boxtel(Nb) Ik ga er even achteraan voor meer informatie.

Jij ook gefelicteerd!

In Boxtel is een try out wedstrijd heb ik begrepen. Wij gaan die niet rijden, vind het te laat in het seizoen. Ga ons nu richten op 8 maart in Ysselstein. Ik denk weer dezelfde pony, ze pakt het zo goed op. Ging al beter dan in Hellendoorn, toen was ze voor de start erg heetgebakerd. Nu pas 10 minuten voor de start aangemeld en gaan rijden, dat lag haar beter

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-14 22:46

Bedankt!

Klopt is een impuls, kreeg vandaag meer informatie van de vereniging. Ik weet nog niet of ik mee ga doen is hier een dorp verder maar vind het nu ook wel eventjes genoeg al die weekenden dat ik weg ben. (of laat ik het zo zeggen me vent wil ook graag is dat ik thuis ben hihi)

Barney1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 11:48

Ik kan niet omdat we weg zijn maar ik zou die in november ook niet meer willen starten, het seizoen is nu even voorbij. Soms nog een keer voor de lol ergens een indoor marathon mee hobbelen (dat doen we nog maar sinds kort en het is grappig om dat eens tussendoor te doen).

Maar Ysselsteyn zal de eerste start weer worden (mits alles goed blijft gaan met de pony's). Of ik hier klasse 1 of 2 start is ook afhankelijk van de rest van de planning. We gaan ons schema vooral inrichten op het starten van de klasse 3 en in deze klasse haal ik geen veertien km per uur, daar is de afstand te groot voor. Dus het wordt even uitzoeken waar we voor het eerste de klasse 3 kunnen en willen starten. Het behoud van de pony's is het allerbelangrijkste en daar wordt alles op afgestemd.

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 11:50

Ik vind het sowieso knap wat jullie presteren. Doe ik jullie niet na. Ik moet eerst mijn pony maar eens getraind zien te krijgen voor de klasse 1.

Is het misschien leuk om een apart HK-topic te maken voor mendurance?
Er is wel een HK-topic voor aangespannen rijden maar puur voor mendurance-rijders (en liefhebbers) is een eigen topic wellicht leuker.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-14 12:24

Ja leuk idee! Leuk dat je ook overweegt mendurance te gaan rijden nicole.

Ik keek net waar ysselsteyn ligt en dat is prima te doen vanaf hier ik denk dat we die ook rijden o.v.b. van de regels over de sulky`s.

Tijnie waar schrijven ze klasse 3 uit? want heb volgens mij bij de 3 die ik heb gereden geen klasse 3 vraagprogramma gezien. Is klasse 3 eigenlijk het hoogst haalbare? (even geen rekening houdend met dat dat voor shetten pittig is maar puur wat mogelijk is)

Barney1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 12:29

De klasse 3 wordt niet altijd direct uitgeschreven maar vraagt de menner soms zelf aan of het kan. Een klasse 3 uitzetten is vaak behoorlijk wat extra werk en het moet ook mogelijk zijn. Nanda wil hem geloof ik graag laten starten als er deelnemers zijn en Ontswedde heeft Bertus dit jaar ook gestart in de 3. Ik zou graag Teteringen klasse 3 starten maar ik ga het nog vragen aan de organisatoren. Hij heeft af en toe wel op de lijst gestaan maar dan waren er geen deelnemers.

Barney1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 12:32

De klasse 3 is tot nu toe de hoogst haalbare maar er kan ook nog een klasse 4 worden uitgeschreven, Bertus heeft me vorige keer aangegeven dat hij dit toch graag eens zou willen doen. Ook ik zou het een heel mooi doel vinden, eerst bekijken hoe het weer in de 3 verloopt. Daarom reed Bertus in Onstwedde de 3 om zijn punten te halen voor een eventuele klasse 4.

Nicole dat lukt je vast wel, gewoon proberen en dan komt alles goed.

Een HK topic zou leuk zijn voor de mendurance, met zijn allen over de sport kletsen en alles wat erbij hoort zou leuk zijn.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-14 12:53

Ah leuk wie weet haal ik dat ook nog is haha nee grapje wij hebben tot heden geen doel gesteld gewoon genieten en eerst klasse 1 rijden.

Zal ik die vandaag openen, zit toch verplicht thuis en is zo gepiept.

Kan iemand mij daarvoor de wedstrijden die er dit jaar waren met een fb of website link? dan maak ik gelijk in de op een promotie plus sfeerfoto's van een paar deelnemers. Met eventueel linken naar de fototopic's.

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 12:58

Mocht er voldoende animo voor zijn, dan willen wij best een klasse 3 uitschrijven. Hadden we ook in 2013 maar omdat er toen maar 1 deelnemer voor was, is die niet doorgegaan en heeft die persoon een klasse 2 gereden.

L_Rivaldo: mijn wederhelft zou eigen onze fjord starten bij onze eigen wedstrijd maar dat is toen niet doorgegaan, pony liep de dag ervoor niet lekker. En nu voor Teteringen te weinig tijd om te trainen, ik durf 'm nameliuk zelf niet buiten te rijden omdat hij bang is van grote tractoren.

Ja open maar een Hk-topic. Ik moet zo naar de chiropractor, anders had ik het zelf wel gedaan.

Link naar de website van Etten-Leur staat in mijn onderschrift.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 13:36

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-14 14:59

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 23:08

Leuk dat er nu steeds meer intressen is voor deze leuke sport.ook de mensen onder elkaar zijn vriendelijk en behulpzaam

MarjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 16:56

keona schreef:
ook de mensen onder elkaar zijn vriendelijk en behulpzaam

Ik vond de 2 wedstrijden die ik gereden heb (Wateren en Teteringen) inderdaad ook heel gezellig. Er was beide keren een losse, ontspannen sfeer. Echt leuk!

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-14 16:59

Fijn is dat he, dat trekt mij ook erg.

Barney1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 18:04

Houdt er rekening mee dat Teteringen volgend jaar in april wordt gehouden, het wordt weer op een zondag en de datum weet ik nu maar geef ik aan als de kalender definitief is.

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 18:07

En Etten-Leur zeer waarschijnlijk weer het laatste weekend van juni, de mendurance weer op zaterdag.

Barney1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 18:11

Fijn om te weten Nicole, Ysselsteyn is ook al bekend. Kan ik er rekening mee houden.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 19:48

Barney1978 schreef:
Fijn om te weten Nicole, Ysselsteyn is ook al bekend. Kan ik er rekening mee houden.

Wanneer is ysselstreyn dan

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 19:50

8 maart

Barney1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 20:07

Yep eigenlijk vaak op of rond dezelfde datum

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-14 10:49

Zou fijn zijn als Etten-Leur weer eind juni valt. We zijn namelijk halverwege juni naar de paardenvierdaagse en dan valt er nog minimaal even 1 week rust tussendoor ook wel erg fijn.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 15:15

Voor Wateren is er nog geen datum gepland dat ga ik doen zodra ik weer in Nederland ben maar het zal wel weer eind mei worden. Mendurance ga ik sowieso weer doen, ik twijfel nog over de organisatie van de endurance

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 19:04

Napie schreef:
Voor Wateren is er nog geen datum gepland dat ga ik doen zodra ik weer in Nederland ben maar het zal wel weer eind mei worden. Mendurance ga ik sowieso weer doen, ik twijfel nog over de organisatie van de endurance

En wateren is welke provincie.ja sorry heb nog nooit van die plekken gehoord

PabloM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 19:13

Tetteringen in april zou mij goed uitkomen. Als het maar niet gelijk valt met de SGMW in Heukelom.