Super leuk dat je ze zo tegelijk aan die "kunstjes" laat doen! Vind het altijd ook een onwijs gaaf gezicht als zo'n kleine en grote het samen zo goed kunnen vinden!
Helemaal die foto dat hij er gewoon onder staat! Geweldig!
Ik dacht eerlijk gezegd ook meteen aan een Noriker. Heb er zelf 1 gehad en ben jaren lang kind aan huis geweest op een Noriker fokkerij. Ze heeft er echt heel erg veel van weg! Zie er eerlijk gezegd helemaal geen fries in juist...
De noriker die ik gehad heb is ook als bruin paard geboren, maar werd ook elk jaar witter.
[
Afbeelding ]
[
Afbeelding ]
Heb nog veel meer foto's ter vergelijking van allerlei soorten Norikers, maar deze had ik zo bij de hand

Norikers kunnen ook zeker temperament hebben en kunnen ook zoals je zegt erg ruim lopen. Er zijn ook veel mensen die juist een koudbloed willen omdat die nooit een stap verkeerd zetten, dat is wat Norikers betreft niet geheel waar. Er zijn er genoeg die heel braaf zijn en waar je elk kind op kan zetten, maar er zijn er ook zat waar een goede kop op zit!
Je hebt in ieder geval een leuk paard onder je kont, wat voor een het er is is het minst belangrijke lijkt me