[AR] Aangespannen TREC te Rijsbergen 2013

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 13:29

Natascha schreef:
bij ons stond er dus iemand in die schaapskooi geparkeerd waarvan de menner stond te piesen. Iemand van Bokt toevallig? :D
En dan niet even zeggen dat er daar een baken hangt.
Ga de volgende keer wel mijn groom de mond snoeren want die moest met iedereen kletsen onderweg waardoor ik m'n gevoel voor tempo compleet kwijt was. Wel een goede relatietest overigens zoiets. Als m'n partner achterop had gestaan hadden we geheid bonje gehad onderweg :o

:')

Mijn vriend is ook een schat, maar die had ik ook niet mee moeten hebben :))
Tegen groom geen rare dingen gezegd overigens. Behalve excuses voor mijn nervositeit :)
En de waarschuwing dat het gevaarlijk kon worden bij de varkensstal :+

Jouw groom was de man die mijn groene shirtje aan wilde toch? Of zit ik nu fout te denken? :Y)

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 13:53

Citaat:
Voorbeeld een deelnemer gaat door een poort waar hij 10 seconden stil had moeten staan en gaat de volgende hindernis in en na de genomen hindernis komt hij erachter en doet het opnieuw. Toen kwam er een leuke aanspanning met een twee wieler en deze stond al een tijdje stil in de hindernis maar dat hadden de hindernisrechters niet gezien en de hindernis waar de bekertjes verplaatst mesten worden werden niet direct weer in orde gemaakt voor een volgende deelnemer en pionnen die omver gereden werden bleven liggen.

Ik heb het je op Facebook ook gezegd maar hier nog eens: het is constructiever je feedback te geven aan iemand dan 'in het algemeen'. Ik ben blij dat je een aantal dingen nu wel inziet.
Wat betreft de hindernissen: wees gerust. De tweewieler is prima beoordeeld door een ervaren hindernisjury, alleen niet door diegene die daar direct naast stond. De bekertjeshindernis is exact eenmaal niet op tijd klaar geweest, dit heeft niet lang geduurd en er heeft niemand tijdfouten gereden. ;)

Akshay

Re: Aangespannen TREC te Rijsbergen 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 13:57

Dat was bij mij denk ik, dat de bekertjes niet goed stonden. Heb gewoon voor 't poortje gewacht toen, paard vond het ook wel best, en ik heb nog gegeind dat ik nou toch wel vloeiend genoeg binnenkwam :))

Mijn ouders zijn overigens beide komen kijken (en vriend ook) en die vonden het allemaal heel erg gezellig en divers. Die hebben hun ogen uitgekeken naar alle moois wat er te zien was, dat vind ik wel leuk om van ze te horen :j

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 14:32

mijn groom was idd die van dat groengele shirtje :D
Die spoort niet helemaal hoor.
Heeft altijd marathons gereden en wilde eens wat anders. Kaart intekenen durfde hij niet, waardoor ik hem moest tekenen en hij niet wilde geloven dat er zoveel lijntjes buiten de lijntjes liepen. We hebben dus heel wat discussies gehad onderweg. En veel slap ge-o.h. onderweg. En hij vond mijn paard een verwend Penny paard. Tja, geel setje :o :D

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 14:36

Meelezende trec mensen ik ben blij dat er wat met mijn commentaar is gedaan dan heb ik het tenminste niet voor niets opgeschreven.
Dat geeft een goed gevoel en het was onze eerste ervaring met trec en zeker niet een goede dus ik concludeer hieruit dat het niets voor ons is. Ik hoop dat voor andere nieuwe trec mensen deze ervaringen gebruikt worden zodat de nieuwe trec mensen een betere ervaring krijgen dan wij hebben gehad.
Maar wij zijn klaar met de trec

Spookie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 14:44

Dat lijkt me inderdaad een verstandige keuze ;) Zoveel stress tijdens een hobby beoefenen kan niet goed voor je zijn!

locorette

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 14:50

Ik rijd ook TREC en wilde gisteren nog gaan kijken maar het lukte helaas niet.
Met de TREC is er maar 1 belangrijke regel; heb lol met je knol. Het gaat niet om winnen of verliezen maar om de lol die je hebt. In Kaatsheuvel kon ik geeneens de MA en de PTV starten ivm omstandigheden vanuit mijzelf. In Montferland ga ik dan ook zeker mijn best doen maar de plezier staat bovenaan. Ik heb liever een gezellig weekend waarin veel gelachen wordt en ik ben laatste dan day ik helemaal loop te stressen over van alles en nog wat en dan eerste wordt. :)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 15:04

locorette schreef:
Ik rijd ook TREC en wilde gisteren nog gaan kijken maar het lukte helaas niet.
Met de TREC is er maar 1 belangrijke regel; heb lol met je knol. Het gaat niet om winnen of verliezen maar om de lol die je hebt. In Kaatsheuvel kon ik geeneens de MA en de PTV starten ivm omstandigheden vanuit mijzelf. In Montferland ga ik dan ook zeker mijn best doen maar de plezier staat bovenaan. Ik heb liever een gezellig weekend waarin veel gelachen wordt en ik ben laatste dan day ik helemaal loop te stressen over van alles en nog wat en dan eerste wordt. :)

Ik ben ook met deze insteek gaan rijden maar voor de aanvang van de wedstrijd waren er al behoorlijk wat irritatiepuntes opgetreden.
Het gatenpad deed de das om.
Zoiets mag gewoon niet gebeuren.
Dit stukje had uit het traject gehaald moeten worden.
Kan toch niet lollig zijn dat wegdek.
Ondanks dat de hindernissen niet overal goed gebouwd waren en afgevlagd hebben we zeker lol gehad in de hindernissen en dat gevoel houden we vast.
Leuk was ook dat er foto's zijn gemaakt.
Het excuus over dat het pas een derde mentrec is vind ik wat zwak want hoe slecht waren de vorige mentrecs dan niet. Ik had het filmpje van de fjord meegan gezien en dat zag eruit als een super leuke sport. Maar wij hebben het gewoon anders ervaren. Kortom iedereen veel succes in de toekomst maar zonder ons

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 15:05

Spookie schreef:
Dat lijkt me inderdaad een verstandige keuze ;) Zoveel stress tijdens een hobby beoefenen kan niet goed voor je zijn!

*\o/*

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 16:05

Natascha schreef:
mijn groom was idd die van dat groengele shirtje :D
Die spoort niet helemaal hoor.
Heeft altijd marathons gereden en wilde eens wat anders. Kaart intekenen durfde hij niet, waardoor ik hem moest tekenen en hij niet wilde geloven dat er zoveel lijntjes buiten de lijntjes liepen. We hebben dus heel wat discussies gehad onderweg. En veel slap ge-o.h. onderweg. En hij vond mijn paard een verwend Penny paard. Tja, geel setje :o :D

Hij was grappig :))
En jij hebt me met je prachtige gele leidsels op een idee gebracht ;)

Dannon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 21:16

Nog even van de zijlijn: ik heb mij prima vermaakt samen met de kids, met al die uiteenlopende combinaties te bewonderen ! Ik haak volledig aan bij de opmerking dat er heeeele gezellige mensen op afkomen!

Hopelijk start ik over een tijdje ook mee, in plaats van langs de kant te staan ;)

(En de leukste combinatie was... tja... de gele aanspanning, of de tweewieler met de minishet. We kunnen helaas niet kiezen...!)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 21:21

:D De zwarte of de witte shet?

Jullie kwamen wel vanaf heel erg ver hoor :oo... Petje af. Of hoedje ;)

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 21:59

Jammer, Dannon dat ik jou nu ook niet gezien heb door mijn afmelding. Overmacht; he tis niet anders. Ben je al aan je menbewijs begonnen?
AKS je groene onderlegger is supermooi!

Dannon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 03:09

Akshay schreef:

Euh... waarom herinner ik mij opeens een zwart-witte minishet? ;) Maar volgens mij was het de zwarte die even kwam sjanzen met de kinderen. En op zich was de afstand te doen, alleen jammer dat de boel uitliep en Ravi vervolgens de trailer niet meer op wilde gaan zonder Merel; we waren uiteindelijk pas half tien weer thuis en uitgeladen. Gelukkig kregen we hele goede hulp bij Ravi inladen!

En Sandrina, inderdaad jammer maar we komen elkaar wel weer tegen hoor! Mijn cursus is vorige week begonnen; de theorielessen aan het menapparaat heb ik er op zitten, komende zaterdag gaan we naar buiten. Spannend....! :D

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 07:54

Een crime als een paard niet laden wil. Ik heb ook zo een gehad, elke keer een stressmoment, en opgelucht als ze er weer op/in staan.
Maarten/Dannon; ik weet wel zeker dat we mekaar terug zien. Theorie gedaan en nu praktijk? Iets Heeeeeeeel anders! Maar geniet en doe je best. Wanneer examen? Nog 'rare' exameneisen gehoord?

dunjaentwidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 08:14

Hallo, Ik en mijn vriend, en ook de pony hebben ons weer heerlijk vermaakt afgelopen Trec. Het weer was super, en tuurlijk inderdaad zullen er altijd dingen goed en fout gaan bij z'on wedstrijd en organisatie. Ze hebben het er wel super druk mee! Wij hebben in iedergeval veel plezier gehad en niet een keertje bonje onderweg! Vind t erg leuk omdat je dit samen kan doen als team!
Zelf zou ik toch liever zien dat er wel echt aan de regels word vastgehouden zoals in het reglement, om te voorkomen dat t langer duurt voordat mensen al eerder hebben meegedaan en dan ineens erachter komen 'ja maar dat mocht toen ook' en dan bijv. niet mogen starten ofzo.. dan word het verwarrend. Voor mij zijn regels regels, dat houd het lekker duidelijk. Ik had dus ook gewoon WEL de hele bepakking etc mee... ;)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 08:35

Dannon schreef:
Akshay schreef:

Euh... waarom herinner ik mij opeens een zwart-witte minishet? ;) Maar volgens mij was het de zwarte die even kwam sjanzen met de kinderen.

Mijn vriendin/lesmens vond jullie kinderen inderdaad helemaal gezellig :)) Zwarte shet had ze.

zonde dat 't paard niet helemaal fijn te laden was... Hopelijk was dat eenmalig.
En je bent met menbewijs bezig lees ik, heel veel succes daarmee! :)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 13:35

dunjaentwidy schreef:
Hallo, Ik en mijn vriend, en ook de pony hebben ons weer heerlijk vermaakt afgelopen Trec. Het weer was super, en tuurlijk inderdaad zullen er altijd dingen goed en fout gaan bij z'on wedstrijd en organisatie. Ze hebben het er wel super druk mee! Wij hebben in iedergeval veel plezier gehad en niet een keertje bonje onderweg! Vind t erg leuk omdat je dit samen kan doen als team!
Zelf zou ik toch liever zien dat er wel echt aan de regels word vastgehouden zoals in het reglement, om te voorkomen dat t langer duurt voordat mensen al eerder hebben meegedaan en dan ineens erachter komen 'ja maar dat mocht toen ook' en dan bijv. niet mogen starten ofzo.. dan word het verwarrend. Voor mij zijn regels regels, dat houd het lekker duidelijk. Ik had dus ook gewoon WEL de hele bepakking etc mee... ;)

Die regelementen zijn nog in concept fase is ons vermeld.
Ja zo lust ik er nog 10
Maar wij doen hier niet meer aan mee.
De POR is mij tegen gevallen (waarschijnlijk te moeilijk voor ons) en de PTV viel tegen omdat hindernisrechters nog moesten inkomen, hindernissen niet gebouwd stonden volgens regelment en het te 'makkelijk' voor ons was.
Kortom deze uitdaging past niet bij ons. Het concept is wel erg leuk opgezet.
Jullie allemaal veel succes en plezier in de toekomst.

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 16:39

er zijn vast nog wel wat leuke "lol met de knol" wedstrijdjes waar je wel aan mee kan doen zonder al te streng reglement. Wij organiseren er ook ieder jaar wel eentje met onze menclub.

Mijn favoriet was het shetje met de ketting. Die was echt Penny lief :D
Van mijn gele paard heb ik een paar fototjes bij aangespannen-foto's geplaatst. Volgende keer gaan we nog wat geler ;)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 16:43

Afbeelding

dit shetje? :))

Dannon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 19:55

Akshay schreef:
Dannon schreef:
Euh... waarom herinner ik mij opeens een zwart-witte minishet? ;) Maar volgens mij was het de zwarte die even kwam sjanzen met de kinderen.

Mijn vriendin/lesmens vond jullie kinderen inderdaad helemaal gezellig :)) Zwarte shet had ze.

zonde dat 't paard niet helemaal fijn te laden was... Hopelijk was dat eenmalig.
En je bent met menbewijs bezig lees ik, heel veel succes daarmee! :)

Normaal gaat het beter. En nu kreeg ik haar uiteindelijk rustig en zonder trekken de trailer op, dus maak me geen zorgen. We hebben weer wat goede truukjes geleerd :)

En Sandrina, valt alles mee kwa regels.. zelfs Achenbach is optioneel nu :O Maar the proof is in the pudding, we gaan het zien bij het examen in november ;)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 20:46

Natascha schreef:
er zijn vast nog wel wat leuke "lol met de knol" wedstrijdjes waar je wel aan mee kan doen zonder al te streng reglement. Wij organiseren er ook ieder jaar wel eentje met onze menclub.

Mijn favoriet was het shetje met de ketting. Die was echt Penny lief :D
Van mijn gele paard heb ik een paar fototjes bij aangespannen-foto's geplaatst. Volgende keer gaan we nog wat geler ;)

Wie weet leuk voor mij, inmiddels ben ik erachter door vele mensen hun reacties zowel Prive als in het openbaar dat ik voor mijn eerste mentrec beter een andere locatie had kunnen kiezen. Maar gebeurd is gebeurd en ik weet zeker dat z in rijsbergen ook van hun fouten leren en er daar verbetering zal komen. Voorlopig doen wij in ieder geval niet meer mee. Laat het concept eerst maar verder uitgewerkt worden.
Dit was gewoon ........, ........, ..........

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 20:52

:+ Als je dat hier 10x hebt gepost weten mensen dat wel hoor...

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 20:54

:(:)
Akshay schreef:
:+ Als je dat hier 10x hebt gepost weten mensen dat wel hoor...

Haha
10 x haal ik niet

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 23:01

Flurk schreef:
dunjaentwidy schreef:

Die regelementen zijn nog in concept fase is ons vermeld.
Ja zo lust ik er nog 10
Maar wij doen hier niet meer aan mee.
De POR is mij tegen gevallen (waarschijnlijk te moeilijk voor ons) en de PTV viel tegen omdat hindernisrechters nog moesten inkomen, hindernissen niet gebouwd stonden volgens regelment en het te 'makkelijk' voor ons was.
Kortom deze uitdaging past niet bij ons. Het concept is wel erg leuk opgezet.
Jullie allemaal veel succes en plezier in de toekomst.

Goh Flurk, je bent er achter dat trec niks voor jou is... Waarom laat je het dan niet rusten en moet je steeds weer verwoorden wat er allemaal mis was naar jouw mening? Je gaat niet eens op mijn reactie in maar noemt weer de vrijwilligers van de PTV, de hindernissen en het reglement...