vrijheidsdressuur jou ervaring

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kan jou pony vrijheidsdressuur:

Ja
58 (43%)
Beetje
47 (35%)
Nee
16 (11%)
Ik ga het aanleren
13 (9%)

Totaal aantal stemmen: 134

michelle___

Re: vrijheidsdressuur jou ervaring

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 17:02

Ik wou het eens proberen vandaag.
Wat een drama.

Ik wou eigenlijk gewoon beginnen bij simpel flemen.. Maar na 3 soorten Labello's, baby/leer doekjes ging die lip nog niet omhoog. Zelfs een beetje mayonaise van mn broodje deed geen wonderen. :=
Dus misschien moet ik toch maar bij een kusje beginnen. Want ze kan zelfs me oorbellen eruit trekken. :=

2822

Re: vrijheidsdressuur jou ervaring

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 19:19

^^ voedsel boven de neusje houden ?
want dan wil ze dat hebben ofzo haha

xcarlosx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 12:47

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 16:51

Paard van mijn vriendin kan Jambette met beide benen(begin Spaanse pas gemaakt), alle grondoefeningen(achterwaarts, stap, draf op commando, etc etc), klassieke buiging en compliment.

Na de ellende die ik met mijn verzorgpony heb gehad heb ik besloten dat ik een eigen paard ga kopen, maar dat is iets voor over 2 jaar, als ik klaar ben met school denk ik, en dan wil ik die uitgebreid gaan beleren met VD :)

NaomiJouke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-13 16:57

SuperAssie schreef:
Paard van mijn vriendin kan Jambette met beide benen(begin Spaanse pas gemaakt), alle grondoefeningen(achterwaarts, stap, draf op commando, etc etc), klassieke buiging en compliment.

Na de ellende die ik met mijn verzorgpony heb gehad heb ik besloten dat ik een eigen paard ga kopen, maar dat is iets voor over 2 jaar, als ik klaar ben met school denk ik, en dan wil ik die uitgebreid gaan beleren met VD :)

mooie droom **late reactie**