[AR] sneeuwpret met dora

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

suikermeisje

Re: sneeuwpret met dora

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 12:35

TS: hoe de pony trekt met het schoftje is nog gevaarlijk ook. Bij een meisje op bokt is de sulky uit de lichtogen geschoten en heeft een best wel erg ongeluk gehad.
Bij ons is dit ook aan 1 kant gebeurd, en gelukkig dus niet aan beide kanten.
Het is dus ook voor jouw veiligheid. Doe alsjeblieft voorzichtig. Heb al genoeg ernstige dingen met menkarretjes meegemaakt..

delabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 14:23

JoyCiej007 schreef:
TS: helaas heeft Brainless wel gelijk..... op de 2 foto's dat ze voor de sulky loopt, is ze in beweging maar staan de strengen slap. Dat betekent dat pony niet met haar borsttuig, maar met haar schoftje (dus rug!) trekt. Strengen moeten dus korter zijn. Daardoor, en door het feit dat de buitensingel van het schoftje de strengen wat omhoog trekt/op zijn plaats houdt, líjkt het borsttuig beter te zitten.
Dat zit hij echter niet, zit helaas toch echt nog steeds te laag.

Als je de nekriempjes van het borsttuig ziet, dan is daar nog meer dan genoeg ruimte over om wat gaatjes bij te prikken. Dus je kan hem gemakkelijk wat hoger hangen. ;) Als je de strengen dan ook wat gaatjes korter zet, dan zit het geheel weer goed.

Volgend mij is er toch luid en duidelijk door
Meerdere mensen gevraagd om te stoppen met deze discussie dus waarom ga jij hier toch mee door je bent echt hard leers maar vooral verveelend wij nemen geen adviezen en tips van. Leken aan allen van profs dus kapen met deze onzin

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 14:50

Citaat:
wij nemen geen adviezen en tips van. Leken aan allen van profs dus kapen met deze onzin

En professionals vond je dierenmishandelaars..... :')
Omdat zij hun borsttuig zo hoog hadden dat het paard geen adem kon krijgen.

Ik heb geleerd; van iedereen kan je wat leren.
Hoe het moet, of hoe je het absoluut niet zou willen.

Maar ik ben geen professional meer, ik hoef nl mijn geld er niet meer mee te verdienen.
Daardoor verdien ik blijkbaar geen respect meer.

delabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 15:37

Einde discussie ga niet met jullie verder met dit onderwerp wordt er een beetje simpel van alles wat er gezecht wordt wordt toch. Afgekeurt dus einde DISCUSSIE WIJ ZIJN KLAAR MET JULLIE
hoop dat ik nu duidelijk ben. Ps dit is ook uit naam van lalocat

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 16:20

Als jij niet meer reageerd stopt de discussie ook vanzelf.

Nadjaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 23:47

wel apart, staat in je profiel dat je 43 bent maar spreekt slecht ABN, spelling is ook zeer slecht en grappig: je reageert als een puber. Op de foto's in je openingspost zie ik ook niet bepaald een 43-jarige (of je moet er zo verschrikkelijk jong uitzien natuurlijk ;)

delabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 23:58

Boeiend nog nooit van de term dislecties gehoord

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 23:59

delabo schreef:

En jij nog nooit van interpunctie en hoofdletter gebruik?

delabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 00:04

delabo schreef:

P-s je ziet nergends geen foto van zelf en ook heb jij mij nog nooit horen spreken dus weet echt niet w
at je nou voor onzin op schrijft

delabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 00:10

Eerst gaat het over het borsttuig dan gaat het over de strengen en nu is het mijn taalfouten hahahaha ik lach me dood jullie hebben echt niks beters te doen en het zijn steeds de zelfde ps sorry dat ik geen hoofdletters komma.s en andere tekens leestekens heb gebruik maar ik ben Dislecties

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 00:15

delabo schreef:
Eerst gaat het over het borsttuig dan gaat het over de strengen en nu is het mijn taalfouten hahahaha ik lach me dood jullie hebben echt niks beters te doen en het zijn steeds de zelfde ps sorry dat ik geen hoofdletters komma.s en andere tekens leestekens heb gebruik maar ik ben Dislecties

Dyslextie heeft niets te maken met het gebruik van hoofdletters en punten, luiheid wel.

delabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 00:47

O nu ben ik lui hahahaha die is leuk je verzind oook steeds weer wat nieuws vraag je vriendinnetjes ook even om te reageeren dan sta je er niet alleen voor ik lleg echt in een duek ik had me eigen eeerst voor genomen om op jullie te reageeren maar het is te leuk ik blijf lachen je heb mijn dag veer goed gemaakt ik zou wat met dat talent van je doen je kan zo het toneel op kan je goed geld mee verdienen hoor hahahaha. Bedankt voor het vermaak weer deze avond ga nu lekker naar mijn bedje dus sluit mijn tablet af kan je reactie niet meer leze weltusten en bedankt voor het lachen x

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 00:47

delabo schreef:
O nu ben ik lui hahahaha die is leuk je verzind oook steeds weer wat nieuws vraag je vriendinnetjes ook even om te reageeren dan sta je er niet alleen voor ik lleg echt in een duek ik had me eigen eeerst voor genomen om op jullie te reageeren maar het is te leuk ik blijf lachen je heb mijn dag veer goed gemaakt ik zou wat met dat talent van je doen je kan zo het toneel op kan je goed geld mee verdienen hoor hahahaha. Bedankt voor het vermaak weer deze avond ga nu lekker naar mijn bedje dus sluit mijn tablet af kan je reactie niet meer leze weltusten en bedankt voor het lachen x

Dank je, jij bent ook echt hilarisch.

lalocax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-13 00:52

hahahahahahahahaahhaahhaahahahhaa ik lig echt dubbel hier dan is het dit niet nee dan is het weer iets anders xD ik weet trouwens niet waar jullie foto's zien staan van delabo vind het wel erg knap dat jullie die kunnen zien als ze der niet eens opstaan jullie kennen haar niet eens in het echt dus hoe willen jullie zegge deze vrouw is geen 43 ?
ahahahaah

lalocax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-13 00:53

Nadjaforever schreef:
wel apart, staat in je profiel dat je 43 bent maar spreekt slecht ABN, spelling is ook zeer slecht en grappig: je reageert als een puber. Op de foto's in je openingspost zie ik ook niet bepaald een 43-jarige (of je moet er zo verschrikkelijk jong uitzien natuurlijk ;)

en waar zie jij foto's staan hahaha zou het wel heel knap vinden als jij van delabo foto's ziet staan die er niet eens zijn

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 00:55

Jullie schrijfstijl komt wel heel mooi overeen. Jullie zijn vast ontzettend goede vriendinnen, dat ze ook nergens anders reageert dan in jouw topic. Wat fijn :)

lalocax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-13 00:57

ik ga geen moeite doen en elk woord langsaam typen omdat het netjes moet staan

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 00:58

lalocax schreef:

Net als je grote vriendin. Altijd fijn toch, om mensen te hebben waar je zulke mooie dingen mee gemeen hebt :)

lalocax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-13 01:00

het is geen sollicitatie brief hea wat ik aan het schrijven ben ;)

lalocax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-13 01:01

Vjestagirl schreef:
lalocax schreef:

Net als je grote vriendin. Altijd fijn toch, om mensen te hebben waar je zulke mooie dingen mee gemeen hebt :)

jaa hea vind ik nou op toevallig is het een kennis waar ik goed mee omgaat hoor maar ga jullie geen hele uitleg geven

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 01:02

Je hoeft me ook geen uitleg te geven, ik zeg juist dat ik blij voor je ben dat je vrienden hebt waar je dingen mee deelt :).

En nee, het is geen sollicitatie brief, maar op bokt is het wel de regel dat je ABN schrijft of iig probeert te schrijven.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 01:03

Omdat er weinig goeds meer uit dit topic voort gaat komen, hier een definitief slotje.